جاباما
۱۲۷۴۵۵۱
۵۰۷۸
۵۰۷۸
پ

پیشنهاد النصر رسید، ستاره لیورپول مردد شد

روبرتو فیرمینو پیشنهادی از النصر عربستان دریافت کرده و ممکن است در نهایت از تمدید قرارداد با لیورپول منصرف شود.

ورزش سه:  روبرتو فیرمینو پیشنهادی از النصر عربستان دریافت کرده و ممکن است در نهایت از تمدید قرارداد با لیورپول منصرف شود.

قرارداد فعلی روبرتو فیرمینو، مهاجم باتجربه لیورپول، در ماه ژوئن به پایان می رسد و شاید چند ماه قبل به نظر می رسید تردیدی در مورد جدایی او از لیورپول وجود ندارد. اما این ستاره برزیلی که در حال حاضر هشتمین فصل حضور خود در آنفیلد را سپری می کند، تا به اینجای فصل آمار خوبی را به ثبت رسانده و در ۲۱ بازی در همه رقابت ها، ۹ بار موفق به گلزنی شده و چهار پاس گل نیز داده است.

پیشنهاد النصر رسید، ستاره لیورپول مردد شد

به همین دلیل اخبار حاکی از آن است که نظر یورگن کلوپ و اعضای مدیریتی باشگاه در مورد آینده بابی فیرمینو عوض شده و به او پیشنهاد تمدید داده اند. اسکای اسپورتس ماه گذشته در گزارشی مدعی شد مذاکرات بر سر تمدید قرارداد این مهاجم 31 ساله پیشرفت خوبی داشته و به نظر مشکل چندانی بین طرفین وجود ندارد اما امروز دیلی میل نوشت که فیرمینو برای تمدید با لیورپول تردید دارد.

پیشنهاد النصر رسید، ستاره لیورپول مردد شد

 حضور داروین نونیز در ترکیب اصلی و اضافه شدن کودی خاکپو به لیورپول باعث شده تا فیرمینو جایگاهی تثیبت شده در ترکیب قرمزها نداشته باشد و مهمتر از همه اینها، او پیشنهاد خوبی هم از النصر عربستان دریافت کرده است و این شانس را دارد فصل بعد هم تیمی رونالدو شود. طبق ادعای دیلی میل، هرچند فیرمینو در حال حاضر تمایل بیشتری برای تمدید دارد ولی هیچ چیز قطعی نیست و او قصد دارد به زودی تصمیم نهایی را به اطلاع مدیران باشگاه برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج