۱۲۷۴۵۹۸
۳۴۲۴
۳۴۲۴
پ

مطهری: پیراهن نساجی برای چند نفر گشاد است!

حمید مطهری اعلام کرد که چند بازیکن را به دلیل نمایش ضعیف از تیمش کنار خواهد گذاشت.

ورزش سه: حمید مطهری اعلام کرد که چند بازیکن را به دلیل نمایش ضعیف از تیمش کنار خواهد گذاشت.

حمید مطهری سرمربی تیم نساجی در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز به تیم خوب پرسپولیس برای این برد تبریک می‌گویم. باتوجه به بضاعت و استراتژی ما برای این بازی، بازی خوبی بود. خدا کند من اشتباه کنم اما در گل اول حس کردم بازیکن ما عقب بود و آفساید بود و پنالتی هدیه بود. باید فیلم را ببینیم اما احساس من این بود امیری یک نیم بدن جلوتر بود.

وی افزود: اما باختمان بر اساس این پنالتی نبود. گل دوم هم شرایط نرمال بود اما خودمان گل را دادیم و بازی را بد واگذار کردیم. یکسری تغییر ایجاد کردیم اما مثمرثمر واقع نشد و باخت بدی بود. هرچند توانمندی تیم پرسپولیس را نمی‌خواهم زیر سوال ببرم و خودم سه سال اینجا کار کردم و آنها توانمند هستند و کادر خوبی دارند و آقای گل‌محمدی هم زحمت کشیدند اما استراتژی من اصلا دفاع کردن نبود. کسانی که من را می‌شناسند تفکراتم را می‌دانند و خیلی‌ها می‌گویند دفاع کن اما من فلسفه خودم را دارم و می‌خواهم تیمم فوتبال بازی کنم.

او در ادامه با انتقاد از بازیکنانش عنوان کرد: دو سه نفر در تیمم خوب کار نکردند، حالا اینجا یا جای بنده است یا جای آنها. باید برای نساجی سر بدهند و پیراهن نساجی برای چند بازیکن ما گشاد است. سعی می‌کنم سریع تیمم را ترمیم کنم اما باتوجه به بودجه و بضاعت تیممان، تا اینجا هم خوب کار کردیم. اما من کسی نیستم که برای پایین جدول بجنگم و فقط بالای جدول را نگاه می‌کنم. به بازیکنان گفتم ذهن برنده‌خواه داشته باشند. ذهن هم زمانبر است اما بعضی بچه‌ها فکر می‌کنند همین که در لیگ بمانند خوب است اما من تیمم باید هدفمند باشند و باید رو به جلو باشد و نگاهش به بالای جدول باشد. بابت این باخت هم به پرسپولیس تبریک می‌گویم و بعد از بازیکنان خودم عذرخواهی می‌کنم.

مطهری: پیراهن نساجی برای چند نفر گشاد است!

مطهری در مورد نمایش تیمش مقابل پرسپولیس توضیح داد: تفکر من در خانه و خارج از خانه، فوتبال رو به جلو است. بچه‌های تیم شاهدند و این را دوست دارم. شاید بعضی ها بگویند این بی احتیاطی یا خامی است، نه! این فلسفه من است و هرجا باشم دوست دارم اینطوری رو به جلو باشیم و کسانی که فوتبالمان را می‌بینند لذت ببرند. شما بازی قبلی ما مقابل تراکتور را ببیند؛ ذهن من است و حالا بازی این هفته را ببینید. درست است در خانه بهتر نتیجه گرفتیم اما اینطور نیست که در داخل خانه طور دیگری باشیم و بیرون خانه طور دیگر.

وی ادامه داد: ذهن یک مسئله دراز مدت است. اینکه در چهار روز ذهن بهم بریزد نه درست نیست. بچه‌های پرسپولیس و استقلال عادت دارند به ذهن برنده خواه و بچه‌ها هم باید این احساس را کنند. به نظر من نساجی جزو چهار پنج تیم بزرگ ایران است و باید بچه ها این را در ذهن داشته باشند. ذهن یک چیز بلند مدت است اما باید از هر نظر قوی کنیم. مسئولیت این باخت برعهده من است و شما من را می‌شناسید و من هیچ موقع باختم را گردن کسی نمی‌اندازم. الان هم مقصر درجه یک آن من هستم و تا جایی که بتوانم تیم را ترمیم می‌کنم و تیم را جلو می‌برم.

سرمربی نساجی در پایان با کنایه گفت: بعد از بازی استقلال در هفته ششم، اگر یادتان باشد، یکی از دوستان رسانه گفت که شما دیگر هفته‌های بعد را نخواهید دید، اما من کارم را کردم و خیلی ها به من گفتند بالاتر از توقع کار کردی اما من عادت دارم که تیمم بالا باشد. اصلا تیم پایین بیاید حالم بد می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج