۱۲۷۴۹۶۴
۲۸۷۷
۲۸۷۷
پ

تا عمری هست چه کسی به لوکادیا نیاز دارد؟

زدن سه گل در دو مسابقه اخیر پرسپولیس در حالی که این تیم به تازگی بهترین مهاجم خودش را از دست داده باعث شده خیلی‌ها اصطلاحا بگویند who needs lucadia؟

روزنامه اعتماد: زدن سه گل در دو مسابقه اخیر پرسپولیس در حالی که این تیم به تازگی بهترین مهاجم خودش را از دست داده باعث شده خیلی‌ها اصطلاحا بگویند who needs lucadia؟

این جمله «چه کسی به فلانی نیاز دارد؟» برای اولین‌بار بعد از رفتن رونالدو از سانتیاگو برنابئو روی یک تکه مقوا که دست یک پسر بچه بود، نقش بست. هواداران رئال که می‌خواستند نشان بدهند از رفتن رونالدو ناراحت نیستند و تیم‌شان بازیکنانی دارد که جای او را پر خواهند کرد اعلام کردند who needs ronaldo؟ یعنی چه کسی به رونالدو نیاز دارد؟ تاریخ ثابت کرد این جمله در کوتاه‌مدت اشتباه بود اما در دراز مدت کاملا درست از آب درآمد، چرا که رئال مدتی بعد از رفتن رونالدو دچار مشکل شد اما بعد از گذشت زمان بیشتر کهکشانی‌ها توانستند جای رونالدو را به خوبی پر کنند و باز هم روی بام اروپا بایستند.  بعد از رفتن لوکادیا از پرسپولیس با آن وضعیت عجیب و غریب هواداران پرسپولیس نگران بودند که بازیکنی نتواند جای خالی مهاجم هلندی را پر کند. آنها در نخستین بازی بعد از رفتن لوکا مقابل استقلال به تساوی دو بر دو رسیدند که هر دو گل را مدافع این تیم یعنی ولسیانی به ثمر رساند. سرخ‌ها در بازی بعدی یک تساوی ناامیدکننده بدون گل مقابل پیکان به دست آوردند تا با تنی لرزان به مصاف دو بازی آخر خود در نیم‌فصل بروند. جایی که آنها باید در سیرجان مقابل تیم مدعی گل‌گهر و در تهران برابر تیم سختکوش و خوب نساجی به میدان می‌رفتند. 

با این حال جوان اول پرسپولیسی‌ها در این فصل یعنی محمد عمری که در بازی‌های ابتدایی فصل کم‌وبیش به بازی گرفته می‌شد و در همان مدت کوتاه کیفیت خود را به اثبات رسانده بود. در این دو رقابت سخت عصای دست گل‌محمدی شد. هافبک ریزنقش‌ سرخ‌ها که از تکنیک و سرعت بالایی برخوردار است مقابل گل‌گهر گل نخست تیمش را با یک شوت تماشایی به ثمر رساند و زمینه‌ساز پیروزی ارزشمند تیمش در بازی ۶ امتیازی هفته شد. عمری که حالا دیگر پتانسیل‌هایش را بالفعل می‌دید و اعتماد به نفس خوبی هم پیدا کرده بود مقابل نساجی به معنای واقعی کلمه در حد یک ستاره بزرگ ظاهر شد و در پیروزی پرگل تیمش گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساند. گل اول روی یک توپ ربایی و ضربه به زیر طاق دروازه حریف و گل دوم با فراری تماشایی و جا گذاشتن علیرضا حقیقی در مصافی تک به تک. جالب است بدانید این بازیکن ارومیه‌ای با چنین کیفیتی قراردادی ۵۰۰ میلیون تومانی (تقریبا یک‌صدم قرارداد لوکادیا) با پرسپولیس دارد و تا همین چند روز پیش در تهران خانه نداشته و در خوابگاه شهید کاظمی که کمپ پرسپولیس است، می‌خوابیده!  پرسپولیس بعد از عبور از شوک خداحافظی لوکادیا در دو بازی با زدن ۷ گل آن هم بدون داشتن مهاجم تخصصی در زمین نشان داد بازیکنانی دارد که می‌تواند روی آنها در هر شرایطی حساب کند.

عمری یکی از این ستاره‌های جوان است که تقریبا نیمی از این ۷ گل را به ثمر رساند. بازیکنی که محصول آکادمی پرسپولیس است و نمونه‌ای عالی از نتیجه سرمایه‌گذاری روی فوتبال پایه و اعتماد به جوان‌ترها.  حالا هواداران پرسپولیس علاوه بر جشن گرفتن قهرمانی نیم‌فصل می‌توانند با قدرت این سوال را مطرح کنند که تا وقتی محمد عمری هست چه کسی به مهاجم خارجی یا لوکادیا نیاز دارد؟ هواداران پرسپولیس می‌گویند اگر عمری با همین وضعیت راهش را ادامه دهد و درگیر حاشیه‌ها نشود، می‌تواند در آینده دستاوردهای بزرگی در فوتبال به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج