۱۲۷۴۹۹۲
۲۵۵۹
۲۵۵۹
پ

ظهور ستاره‌های جدید در لیگ برتر ایران

در حالی که ستاره‌های شناخته شده در این فصل افول کرده‌اند، برخی بازیکنان توانسته‌اند از فرصت موجود بهترین بهره را ببرند و یکی از فصول موفق خود را سپری می‌کنند.

ایسنا: با گذشت ۱۵ هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، هنوز تعدادی از ستاره‌های نامدار نتوانسته‌اند انتظارها از خود را برآورده کنند و اهالی فوتبال چشم انتظار درخشش این فوتبالیست‌ها هستند.

ستاره‌های فصل جاری بازیکنانی مانند ریکاردو آلوس یا رضا شکاری هستند که تبدیل به عصای دست مربیان خود شده‌اند و در طول هفته‌های سپری شده از لیگ برتر بهترین نمایش خود را در این فصل از بازی‌ها به نمایش گذاشته‌اند.

آمارها و تحلیل‌های موجود نشان می‌دهد که فوتبالیست‌هایی مانند ریکاردو آلوس، محمد عباس‌زاده، پیمان بابایی، رضا اسدی، آرمین سهرابیان، مجید علیاری، سامان فلاح، سید حسین حسینی و چندی دیگر از فوتبالیست‌های حاضر در ایران در فصل جاری روی فرم هستند و می‌توانند با ادامه این روند، دستاوردهای بیشتری هم داشته باشند.

در نتیجه این عملکرد مطلوب، سایت ترانسفرمارکت (یکی از مراجع ارزش‌گذاری فوتبالیست‌ها و مربیان در جهان) ارزش فوتبالیست‌های شاغل در ایران را به‌روزرسانی کرده که در نتیجه تعدادی از بازیکنان با رشد و تعدادی که انتظار بیشتری هم از آن‌ها می‌رفت، افت کرده‌اند.

در این گزارش به مرور برترین بازیکنان فصل جاری از نگاه ترانسفر مارکت داشته‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید:

۱-‌ ریکاردو آلوس – تراکتور – ۴۰۰ هزار یورو

ستاره تراکتور در این فصل عملکردی خیره‌کننده در زمینه گل‌سازی داشته است. او در ۱۲ بازی خود برای تراکتور ۸ پاس گل داده و می‌تواند رکورد پاس گل در لیگ برتر ایران را هم بشکند. در نتیجه این عملکرد خیره‌کننده، ارزش او در سایت ترانسفرمارکت ۴۰۰ هزار یورو افزایش یافته و از حیث رشد ارزش، پیشتاز است.

۲- سامان فلاح – پیکان – ۲۲۵ هزار یورو

کاپیتان جوان پیکان در ۲۱ سالگی عملکرد بسیار خوبی دارد و حتی در آخرین اردوهای تیم ملی قبل از جام جهانی هم حاضر بود اما به قطر ۲۰۲۲ نرسید. سامان که در تمام دقایق بازی‌های پیکان هم به میدان رفته، ۲۲۵ هزار یورو رشد کرده است و در رده دوم است.

۳- عارف آغاسی – فولاد – ۱۲۵ هزار یورو

مدافع فولاد در فصلی که تیمش در کسب پیروزی موفقیت زیادی نداشته، از اضلاع موفق خط دفاعی این تیم بوده است. او فصل گذشته بعد از نیم فصل حضور در استقلال به تیم سابقش برگشت و در این فصل توانسته ۱۲۵ هزار یورو به ارزش خود در بازار نقل و انتقالات اضافه کند.

۴- رضا شکاری – گل‌گهر – ۱۲۵ هزار یورو

بازیکنی که قرار بود در این سن و سال تبدیل به ستاره بی‌چون و چرای ایران شود، آنطور که باید پیشرفت نکرد. با این حال رضا شکاری در این فصل از مهره‌های اصلی ترکیب گل‌گهر سیرجان بوده و ۳ گل و ۳ پاس گل را در ۱۳ بازی ثبت کرده که بهترین آمار فردی او در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود. او با این عملکرد موفق ۱۲۵ هزار یورو به ارزش خود افزوده است.

۵-سید حسین حسینی – استقلال – ۷۵ هزار یورو

کاپیتان استقلال یکی از بهترین روزهای ورزشی خود را سپری می‌کند و توانست با عملکرد خوب خود در دروازه استقلال، در جام جهانی هم دو بازی را انجام دهد. در نتیجه او در این فصل توانسته ۷۵ هزار یورو به ارزش خود اضافه کند.

۶-مجید علیاری – فولاد – ۷۵ هزار یورو

۷-محمد خدابنده‌لو – گل گهر – ۷۵ هزار یورو

۸-آرمین سهرابیان – گل‌گهر – ۷۵ هزار یورو

۹-رضا اسدی – تراکتور – ۷۵ هزار یورو

۱۰-سید محمد کریمی – سپاهان – ۷۵ هزار یورو

۱۱-پیمان بابایی – استقلال – ۷۵ هزار یورو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج