۱۲۷۵۱۸۱
۱۱۸۵۷
۱۱۸۵۷
پ

اقدام عجیب تاج مقابل هتاکی کشور‌های عربی

: شیطنت های ادامه دار برخی کشورهای منطقه در جعل نام خلیج همیشگی فارس و به کاربردن واژه مجهول ربطی به دیروز و امروز ندارد اما آنچه برای افکارعمومی روشن است اینکه دستگاه ورزش به دلیل نبود دیپلماسی تاکنون نتوانسته برابر این رفتارهای نامطلوب استراتژی مشخصی داشته باشد به همین علت برخی کشورهای منطقه با تکرار این رفتار به دنبال دستیابی به اهداف شوم سیاسی خود علیه تمامیت ارضی ایران هستند.

ایران ورزشی: شیطنت های ادامه دار برخی کشورهای منطقه در جعل نام خلیج همیشگی فارس و به کاربردن واژه مجهول ربطی به دیروز و امروز ندارد اما آنچه برای افکارعمومی روشن است اینکه دستگاه ورزش به دلیل نبود دیپلماسی تاکنون نتوانسته برابر این رفتارهای نامطلوب استراتژی مشخصی داشته باشد به همین علت برخی کشورهای منطقه با تکرار این رفتار به دنبال دستیابی به اهداف شوم سیاسی خود علیه تمامیت ارضی ایران هستند.

اما نکته تامل برانگیز اینجاست که متولیان حوزه ورزش به ویژه فوتبال با وجود ادعای خود مبنی تاثیرگذاری و برخورداری از ارتباطات گسترده هرگز نقش بازدارنده ای در این خصوص ایفا نکردند تا جایی که رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پست اینستاگرامی خود نیز از این واژه مجعول  استفاده می کند که با واکنش تند کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی رو به رو شده است ولی فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از کشورهای عضو فیفا در واکنش به این موضوع زشت، در بیانیه ای محتاطانه با ادبیاتی نرم از آنها خواسته دقت نظر کافی را در کاربرد جملات و عناوین داشته باشند!

در شرایطی که توقع افکارعمومی صد و هشتاد درجه با این موضع گیری اختلاف داشت، اینکه چرا متولیان فدراسیون فوتبال با ادبیاتی نشات گرفته از استیصال و درماندگی رفتار اینتفانتینو را  نقد نمی کنند پرسش بزرگی است که همه به دنبال پاسخ آن از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال هستند؟ 

بالاخره برای متولیان فوتبال ایران و مدیران ارشد دستگاه ورزش دفاع از تمامیت ارضی کشور مهم هست یا خیر؟ اگر مهم است و فدارسیون نسبت به آن حساسیت دارد چرا در بیانیه فدراسیون فوتبال هیچ نشانه ای از موضع گیری قاطعانه یافت نمی شود؟ آیا این موضوع به کاندیداتوری مهدی تاج برای شرکت در انتخابات پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال ربط دارد؟

امروز وزیر ورزش و جوانان به عنوان متولی دستگاه ورزش و رئیس مجمع فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی این سوال باشد که چرا دستگاه ورزش و فدراسیون فوتبال در برابر این رفتار سیاسی و جعل عنوان خلیج همیشگی فارس به این ترتیب منفعل رفتار کردند؟ استفاده از واژه جعلی سرآغاز یک پروسه سیاسی است و ادامه سناریو ایران هراسی از سوی برخی کشورهای منطقه است پس مماشات با بدخواهان جایز نیست مگر اینکه پشت پرده اتفاقاتی در جریان است که قرار نیست افکارعمومی از آن خبردار باشند؟!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج