۱۲۷۵۳۵۰
۳۸۱۵
۳۸۱۵
پ

خرید رونالدو دیوانگی بود، او کارایی فنی ندارد

غزال تیزپای ایران گفت: شیخهای عرب مثل مدیران دولتی - ورزشی ما نمی‌دانند پول‌های خود را چطور هزینه کنند.

خبر ورزشی: خداداد عزیزی ستاره سابق تیم ملی فوتبال درباره بازی‌های لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول عنوان کرد: به نظرم با توجه به پولی که در فوتبال هزینه می‌کنیم، لیگ جذابی نداریم. بازیکنانی را در لیگ سراغ داریم که ۱۴، ۱۵ میلیارد در یک فصل می‌گیرند یعنی اگر قیمت دلار همان ۳۰ هزار تومن ثابت باقی می‌ماند معادل چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار می‌شد، این در حالی است که گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ، اصلا به تیم ملی دعوت نمی‌شود. معتقدم که مشکلات فوتبال‌مان یکی دوتا نیست، این شرایط نتیجه زد و بندهای مدیران باشگاه‌های صنعتی - دولتی است به همین خاطر قیمت بازیکنان سرسام‌آور است اما کیفیت فوتبال‌مان به اندازه مبلغ قراردادها بالا نرفته است. در فوتبال دنیا قیمت بازیکنان بر اساس عملکردشان بالا و پایین می‌شود.

خرید رونالدو دیوانگی بود، او کارایی فنی ندارد

به عنوان مثال؛ در جام جهانی قطر قیمت یک بازیکن ۳۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد و لوکاکو که عملکرد خوبی در جام نداشت قیمتش از ۷۰ میلیون به ۳۰ میلیون یورو می‌رسد اما در فوتبال ما قیمت بازیکنان همیشه روند صعودی دارد انگار همه عالی بازی می‌کنند.

خرید رونالدو دیوانگی بود!

او در مورد پیوستن رونالدو به النصر که سوژه این روزهای رسانه ها است گفت: کریستیانو رونالدو در ۳۷ سالگی آن کیفیت سابق را ندارد و این موضوع در جام جهانی مشخص بود. به نظرم خرید خرید رونالدو با آن قیمت دیوانگی بود البته النصر می‌تواند از رونالدو استفاده تبلیغاتی کند اما در بعد فنی کارایی ندارد. 

شیخ‌های عرب مثل مدیران دولتی - ورزشی ما نمی‌دانند پول‌های خود را چطور هزینه کنند. ارقام قراردادهای ما عجیب و غریب است اما نتایج در جام‌جهانی، جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا بسیار ضعیف.

فوتبال ورزش همگانی نیست که صرفا برای سلامتی فعالیت کنیم، فوتبال یک ورزش قهرمانی است. نمی‌ دانم چطور پول را هزینه فوتبالی می‌کنند که هیچ دستاوردی‌ ندارد. فکر می‌کنیم، سالانه ۲ هزار میلیارد در فوتبال هزینه می‌کنیم و هر سال ارقام قراردادها نجومی‌تر از سال پیش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج