۱۲۷۵۵۳۴
۷۸۸
۷۸۸
پ

بازی میلان-رم یعنی دوئل لیائو و دیبالا

فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آن‌ها مشخص می‌کند.

ورزش سه: فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آن‌ها مشخص می‌کند.

میلان و رم امشب به میزبانی روسونری در سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند. فارغ از حساسیت همیشگی رقابت دو تیم در فوتبال ایتالیا، میلان برای عبور از یوونتوس و قرار گرفتن دوباره در رتبه دوم جدول به پیروزی نیاز دارد. از آن طرف، تیم ژوزه مورینیو هم قصد ندارد امتیاز از دست بدهد.

فابیو کاپلو، مربی کهنه‌کار ایتالیایی که سابقه هدایت هر دو تیم را دارد در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت درباره بازی امشب صحبت کرد.

بازی میلان-رم یعنی دوئل لیائو و دیبالا

رم با میلان تفاوت دارد
جالوروسی این فصل از خط دفاعی حریف پرس می‌کند، محتاط‌تر است و خط دفاعی مستحکمی دارد؛ ولی وقتی در مقابل تیم‌های قوی قرار می‌گیرد در خط میانی دچار مشکل می‌شود. در میلان اولیویه ژیرو را داریم که خیلی فداکار بازی می‌کند؛ اما تیم مورینیو در ضربات ایستگاهی خیلی قوی است. برای یک تیم خیلی مهم است بازیکنانی داشته باشد که بتوانند روی ضربات ایستگاهی خطرناک عمل کنند. رم برای این امر، پیگرینی و دیبالا را دارد. ضربات آزاد آن‌ها واقعا خطرناک است.

 
چرا جالوروسی در بازی‌های خارج از خانه بهتر کار می‌کند؟
چون در خارج از خانه زیر فشار هواداران نیست و می‌تواند از تاکتیکی استفاده کند که با شرایط تیم سازگاری دارد. کسانی که می‌گویند ما در خانه و خارج از خانه یک جور بازی می‌کنیم، من را واقعا به خنده می‌اندازند. این حرف هرگز نمی‌تواند درست باشد.
بازی میلان-رم یعنی دوئل لیائو و دیبالا

ستاره‌های اصلی دو تیم لیائو و دیبالا هستند؟
بله آن‌ها از بقیه بازیکنان تیم‌هایشان بهتر هستند. در چنین بازی‌های بزرگی گاهی نتیجه با یک شوت خاص تعیین می‌شود و لیائو و دیبالا بازیکنانی هستند که می‌توانند برای تیمشان چنین کاری بکنند. فینال جام جهانی را دیدید؟ از یک دقیقه مشخص دیدیم که موتور بعضی ستاره‌های بزرگ روشن شد و همه دیدند که همه‌چیز چقدر تغییر کرد. بازیکن‌های بزرگ چنین تاثیری در بازی‌ها دارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج