۱۲۷۵۷۵۹
۱۷۷۴
۱۷۷۴
پ

خطر ۲۰۰هزار یورویی در کمین سرخپوشان

باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.

خبرگزاری مهر: باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا ملزم به پرداخت طلب ۸۶۶ هزار یورو به بوژیدار رادوشوویچ شد اما مسئولان باشگاه پس از مذاکره با دروازه‌بان کروات پیشین خود توانستند این مبلغ را به ۸۵۰ هزار یورو کاهش دهند و طبق تفاهمی که داشتند آن را در چهار قسط پرداخت کنند.

باشگاه پرسپولیس طبق این تفاهم نامه اولین قسط خود را باید ۲۵ دی ماه به حساب رادو واریز کند و بقیه آن را در سه مرحله مختلف تا نهم نوامبر ۲۰۲۳ (۱۸ آبان ۱۴۰۲) به رادو بدهد.

سرخپوشان پایتخت که تنها یک هفت تا پایان اولین مهلت پرداختی به رادو فاصله دارند برای انتقال پول با مشکلات تحریم ارزی روبرو هستند و دنبال راهکار مناسب برای پرداخت این مبلغ به حساب رادوشوویچ هستند.

باشگاه پرسپولیس اگر نتواند تنها یکی از اقساط رادو را تا مهلت مقرر از پیش تعیین شده بپردازد باید مبلغ ۲۰۰ هزار یورو به عنوان جریمه هم به رادو پرداخت کند در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بار دیگر بسته خواهد شد و پرسپولیس مجبور است تمام بدهی اش را یکجا به دروازه‌بانی که قراردادش حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت پرداخت کند.

حالا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وارد ماجرایی شده است که چاره‌ای جز پرداخت اقساط رادو به صورت منظم ندارد در غیر اینصورت باشگاه را با مشکلی جدی تر از گذشته روبرو می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج