adexo3
۱۲۷۵۹۶۹
۳۲۱۰
۳۲۱۰
پ

سرنوشت بازیکنی که جام جهانی را از مسی گرفت

دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین حالا جایی در فوتبال سطح اول جهان ندارد!

خبرورزشی: دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین حالا جایی در فوتبال سطح اول جهان ندارد!

لیونل مسی تنها طلب باقیمانده خود از فوتبال جهان را گرفت و قهرمانی جام جهانی را در قطر به دست اورد، در حالی که خودش نیز ستاره تیم ملی آرژانتین بود.

با این وجود، قبل از نمایش فوق العاده در خاورمیانه، نابغه آرژانتین در چهار جام جهانی ناکام مانده بود. در روسیه ۲۰۱۸، بازیکنی بود که بابت حذف مسی و آرژانتین از جام جهانی مورد انتقاد قرار گرفت و حالا آن بازیکن شرایط سختی در اروپا دارد.

ان بازیکن ویلی کابایرو است، دروازه بانی که از سوی خورخه سامپائولی سرمربی وقت آرژانتین به تیم ملی برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۸ دعوت شد. سامپائولی به او آنقدر اطمینان داشت که در دو بازی اول مرحله گروهی او را در ترکیب اصلی قرار داد. با توجه به بازی با توپ خوب این دروازه بان، سرمربی وقت آرژانتین او را بهترین گزینه برای حفاظت از دروازه آلبی سلسته است و البته او در این مورد سخت اشتباه می‌کرد.

بعد از تساوی عجیب مقابل ایسلند در روز اول، آرژانتین به قصد پیروزی مقابل کرواسی به میدان رفت. اما اشتباه عجیب کابایرو باعث گلزنی حریف اروپایی شد. آلبی سلسته ۳-۰ شکست خورد و نه تنها صعود، بلکه اعتبار خود را نیز در خطر دید. مقابل نیجریه برنده شدند و مجوز صعود به دور یک هشتم نهایی را به دست آوردند. در آن بازی به جای کابایرو، فرانکو آرمانی درون دروازه قرار گرفت. مسیر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ در همان مرحله یک هشتم نهایی و با شکست مقابل فرانسه به پایان رسید. شاید اگر اشتباهات کابایرو نبود آرژانتین در گروه خود صدرنشین می‌شد تا مجبور نشود با فرانسه رو به رو شود، اما آن اتفاقات یک جام دیگر را از لیونل مسی گرفت.

اما روزهای بدتری در انتظار دروازه بان آن زمان آرژانتین بود. او در چلسی دقایق فرصت چندانی برای بازی کردن به دست اورد. در نتیجه به ساوتهمپتون رفت و در آنجا هم بازی به او نرسید. آخرین بازی که درون دروازه قرار گرفت در ماه مارس سال گذشته در جام حذفی بود و از آن زمان به بعد مربی تیم روی نام او خط قرمز کشید. در ۴۱ سالگی، کابایرو به بازنشستگی نزدیک‌تر شده و هیچ تیمی نیز خواهان او نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج