اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۶۶۱۰
۳۱۴۲
۳۱۴۲
پ

سکوت معنادار درخصوص جدایی منشا

مدیرعامل مس رفسنجان می گوید که میزان بدهی های این باشگاه تا چندی پیش، شفاف نبوده است.

ورزش سه: مدیرعامل مس رفسنجان می گوید که میزان بدهی های این باشگاه تا چندی پیش، شفاف نبوده است.

حسین پورمحمدی مدیرعامل مس رفسنجان در پایان دیدار برابر ذوب آهن که با پیروزی یک بر صفر این تیم همراه شد، گفت: خدا را شکر بازی را برنده شدیم. چون بازی اول ما در جام حذفی بود، منتظر بودیم ببینیم چگونه بازی می کنند که خوشبختانه به پیروزی رسیدیم و باعث خوشحالی مردم شدیم.

وی درباره مشکلات مالی مس رفسنجان و صحبت های ربیعی در این خصوص توضیح داد: در سه، چهار هفته ای که آمده ام، من تمام تلاشم را کرده ام و تمرکزم روی مسائل مالی بوده است. تقریبا شاید بیش از ۹۰ درصد زمانم را صرف حل مسائل مالی کرده ام. از بقیه مسائل و اتفاقات غافل بودم که بتوانم تمام تلاشم را بکنم تا مشکلات حل شود که اکنون برخی از این مسائل حل شده است.

او درخصوص اینکه مدیران شرکت مس چه نظری دارند، پاسخ داد: مسئله اصلی این بود که میزان بدهی باشگاه شفاف نبود. یعنی مدیران شرکت مس، اصلا از میزان بدهی اطلاعی نداشتند و مسئله اصلی این بود. در دو، سه هفته گذشته هم حسابرس آمده و هم با شفاف سازی که صورت گرفته، میزان بدهی مشخص شده است. قرار شد دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.

پورمحمدی درباره فعالیت مس در بازار نقل و انتقالات نیز پاسخ داد: بله ما فعالیتمان را در بازار نقل و انتقالات شروع کرده ایم. ولی با توجه به مشکلات مالی که داریم، دستمان بسته است ولی تمام تلاشمان را می کنیم.

مدیرعامل مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا گادوین منشا از تیم جدا می شود، با یک مکث بسیار طولانی گفت و کمی تأمل گفت: بهتر است این را از آقای ربیعی بپرسید.

او در پایان اظهار داشت: بعد از چند ماه که ما بازی هایمان را بدون تماشاگر برگزار کرده بودیم، امروز و با وجود سردی هوا، ولی حضور تماشاگران خیلی گرمابخش بازی بود. ان‌شاءالله از بازی های بعد و به مانند امروز، هواداران در استادیوم حضور پیدا کنند و ما نیز بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج