۱۲۷۶۷۲۱
۲۰۲۹
۲۰۲۹
پ

گواردیولا: ایده‌هایم مسخره هستند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در اظهارنظری جالب مدعی شده که ایده‌هایش برای غلبه بر یونایتد مضحک و مسخره هستند.

روزنامه ایران ورزشی: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در اظهارنظری جالب مدعی شده که ایده‌هایش برای غلبه بر یونایتد مضحک و مسخره هستند. ظاهراً او بازهم در حال فکر کردن زیاد به بازی مهم پیش رویش است. چیزی که روزنامه‌نگارهای خارجی از آن با تعبیر «اور تینکینگ» یاد می‌کنند.

منچسترسیتی روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میهمان منچستریونایتد خواهد بود. سیتی در حالی قدم به این بازی خواهد گذاشت که در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و یونایتد با چهار امتیاز کمتر در رده چهارم قرار گرفته است. گواردیولا از زمانی که در سال ۲۰۱۶ جانشین مانوئل پیگرینی شد تا به حال ۱۷ بار برابر یونایتد قرار گرفته که ۹ پیروزی به دست آورده و شش بار نیز طعم شکست را چشیده است. سیتی همچنان در تمامی این چند سال بالاتر از یونایتد فصل را به پایان برده است. اریک تن‌هاخ چهارمین مربی روی نیمکت یونایتد به حساب می‌آید که قرار است روبه‌روی این مربی اسپانیایی قرار بگیرد. گواردیولا پیش از این برابر هر سه مربی قبلی به پیروزی رسیده و این در حالی است که در بازی رفت در ماه اکتبر در ورزشگاه اتحاد نیز موفق شد با نتیجه ۳-۶ برابر این مربی هلندی هم به پیروزی برسد.

پپ درباره ایده‌هایش گفته: «من دوست دارم در حالی به مصاف یونایتد بروم که بازیکنانم به صورت میانگین و متعادل بازی کرده باشند چون ایده‌ها و تفکرات مضحکی برای پیروزی برابر یونایتد دارم.»

او در ادامه اضافه کرد: «من ترکیب مشخصی برای یونایتد در ذهن ندارم. دیدارهای اخیر این تیم را تماشا نکردم. باید سبک بازی آنها در خانه را ببینم و در آن زمان متوجه خواهم شد که آیا نیاز به انجام تغییر هست یا خیر.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج