۱۲۷۶۹۷۱
۶۲۴۵
۶۲۴۵
پ

بازیکن اخراجی تراکتور آتش به پا کرد

هادی محمدی، مدافع تیم تراکتور، در متن حواشی آخر بازی با استقلال قرار داشت.

ورزش سه: هادی محمدی، مدافع تیم تراکتور، در متن حواشی آخر بازی با استقلال قرار داشت.

لحظاتی پس از خطای ناشیانه هادی محمدی که منجر به پنالتی اول برای استقلال و گل تساوی آبی‌پوشان شد، دیگر مدافع وسط تراکتوری‌ها، آرش قادی، مرتکب خطا روی مهدی قایدی شد تا تراکتور در آستانه شکست قرار بگیرد.

سوت کوپال ناظمی برای اعلام پنالتی کافی بود تا بازیکنان تراکتور که ناگهان خود را حذف‌شده می‌دیدند، به‌شدت نسبت به سوت کوپال ناظمی اعتراض کنند. آنها اعتقاد داشتند که او به اشتباه برای استقلال پنالتی گرفته و خطایی رخ نداده است.

در این بین، اعتراض هادی محمدی به قدری شدید بود که کوپال ناظمی تصمیم بگیرد او را از زمین اخراج کند و تراکتور را ده‌نفره. کارت قرمزی که اگرچه باعث شد کمی اعتراض‌ها فرو بنشیند، اما از خشم هادی محمدی هرگز نکاست و چه بسا به آن اضافه کرد. 

بنابراین، بلافاصله پس از سوت پایان، مدافع باتجربه تراکتور پا به زمین گذاشت و به تیم داوری که به سمت تونل حرکت می‌کرد، حمله‌ور شد. البته در این لحظه هیچ درگیری فیزیکی‌ای رخ نداد، اما جملاتی که هادی محمدی به زبان می‌آورد، حتی واکنش بازیکنان تراکتور را هم به دنبال داشت و آنها سعی می‌کردند او را هرچه سریع‌تر آرام کنند.

در این بین، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور هم وارد ماجرا شد و سعی در حل و فصل این درگیری داشت؛ اما از جایگاه خبرنگاران و تصاویر تلویزیونی اینطور به نظر آمد که گویا او هم در حال اعتراض به داور است. اما حالا تصاویر جدید نشان می‌دهد خمس به سمت هادی محمدی رفته و سعی می‌کند مدافع تیمش را آرام کند.

محمدی، که با این کارت قرمز یک بازی برای تیمش غایب خواهد بود، شاید در صورت گزارش داور علیهش، با حکم انضباطی هم مواجه شود. این شاید شدیدترین اعتراض دوران فوتبالی این مدافع اغلب آرام هم بوده باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج