۱۲۷۷۰۷۵
۱۳۵۳
۱۳۵۳
پ

ساپینتو و خمس بیشتر از بازیکنان کالری سوزاندند

بازی استقلال و تراکتور با خوش و بش گرم ریکاردو ساپینتو و خمس آغاز شد اما در ادامه این تنها جدال دو تیم در زمین نبود که جذاب و تماشایی بود.

ورزش سه: بازی استقلال و تراکتور با خوش و بش گرم ریکاردو ساپینتو و خمس آغاز شد اما در ادامه این تنها جدال دو تیم در زمین نبود که جذاب و تماشایی بود.

در جریان بازی اگر ریکاردو ساپینتو و خمس بیشتر از بازیکنان حاضر در زمین کالری نسوزانده باشند، به طور حتم کالری مصرف شده از سوی آنها کمتر از بازیکنان نبود. دو مربی‌ای که یک لحظه آرام و قرار نداشتند. فریادهای خمس در کنار خط و صحبت او با بازیکنان گاهی با نشان دادن حرکات همراه می‌شود و این نشان می‌داد که سرمربی اسپانیایی تراکتور در این شرایط سنی هم یک بدن آماده دارد. ریکاردو ساپینتو هم لحظه‌ای کنار زمین آرام و قرار نداشت با این تفاوت هم گاهی به داور و داور چهارم اعتراض می‌کرد. او یک بار به صحنه بر هم خوردن تعادل یامگا در محوطه جریمه اعتراض داشت که به نظر پنالتی نمی‌آمد. در صحنه‌ای دیگر معتقد بود بازیکنان تیم تراکتور در موقعیت آفساید صاحب شانس گلزنی داشتند و در صحنه‌ای دیگر بر این عقیده بود که داور باید به صفا هادی کارت زرد دوم را به دنبال خطا به روی روزبه چشمی نشان می‌داد که در مورد این صحنه‌ها باید کارشناسان داوری نظر دهند.

با این همه جنب‌وخروش مشکلی بین مربیان دو تیم به وجود نیامد و در نهایت ریکاردو ساپینتو جدال دوم را از خمس برد تا مصاف آنها یک بر یک مساوی شود. دو تیم این فصل یک بار دیگر با هم بازی خواهند کرد. مسابقه‌ای که در چارچوب دور برگشت بازی‌های لیگ برتر در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. تا آن موقع شاید تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص شده باشد و شاید حرکت سایه به سایه مدعیان نتیجه این بازی را هم پر اهمیت کند. مصاف دو تیم در دور برگشت در هفته پایانی برگزار می شود.

ساپینتو و خمس بیشتر از بازیکنان کالری سوزاندند
ساپینتو و خمس بیشتر از بازیکنان کالری سوزاندند
ساپینتو و خمس بیشتر از بازیکنان کالری سوزاندند
ساپینتو و خمس بیشتر از بازیکنان کالری سوزاندند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج