۱۲۷۸۳۳۹
۲۳۲۸
۲۳۲۸
پ

دزدی‌های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

میخایلو مودریک نام خود را به عنوان یکی از هایجک های بزرگ تاریه فوتبال به ثبت رساند.

خبرآنلاین: با پایان سلطنت رومن آبراموویچ، تاد بولی تخت و تاج چلسی را بر عهده گرفت. اما به نظر می‌رسد هر دو مالک یک ویژگی مشترک با یکدیگر دارند. آبراموویچ که از زمان مالکیت چلسی این تیم را به موفقیت های بسیار زیادی رساند و آنها رافاتح اروپا کرد، یک لقب داشت "شکارچی" ! مالک روس استاد دزدیدن یا به اصطلاح هایجک کردن بازیکنانی بود که سر میز قرارداد با رقبای چلسی نشسته بودند. بولی بعد از روی کار آمدن با به خدمت گرفتن ژائو فلیکس و میخائیلو مودریک - که هر دو هدف آرسنال بودند – نشان داد که شکارچی بودن در خون او نیز وجود دارد. چرخش مادریک آن هم بعد از اینکه تمایل خودش را برای پیوستن به آرسنال نشان داده بود دیوانه کننده بود. اما وقتی چلسی با شرایط بهتری نسبت به آرسنال جلو آمد، وینگر اوکراینی نتوانست مقاومت کند و ترجیح داد در لندن آبی بپوشد تا قرمز!

اما لیگ برتر انگلیس تا به حال هایجک های زیادی را به خود دیده که به بهانه انتفال ناگهانی میخایلو مودریک به چلسی آنها را بررسی خواهیم کرد؛

۱. اولین هایجکی که بررسی خواهیم کرد ویلیان است که همان فیلمنامه مودریک را داشت اما با یک باشگاه لندنی متفاوت. ویلیان آماده رفتن به اسپرز شده بود و تست های پزشکی خود را در تاتنهام انجام داده بود و همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید. اما ژوزه مورینیو، سرمربی وقت چلسی در آخرین لحظه نظر این برزیلی را تغییر داد. او در نهایت چند جام را در غرب لندن به دست آورد. او بعدها فاش کرد که هشت ساعت در دفتر تاتنهام برای پیشنهاد چلسی منتظر مانده بود.

۲. از جورجینیوی ایتالیایی به عنوان یکی دیگر از دزدی های کلاسیک چلسی می‌توان نام برد. پپ گواردیولا مدتها در آرزوی هافبک آن زمان ناپولی بود و همیشه او را با سرخیو بوسکتس بازیکن سابق خود مقایسه می‌کرد که دوران و رابطه بسیار خوبی با گواردیولا داشت. درست زمانی که همه منتظر دیدن عکس جورجینیو با پیراهن سیتیزن ها بودند این بازیکن لندن را ترجیح داد و به چلسی پیوست.

دزدی‌های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

3. قرار بود که جسی لینگارد پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد، بار دیگر به وستهم یونایتد بازگردد. دیوید مویس بدش نمی‌آمد این بازیکن را در تیمش داشته باشد اما باشگاه علاقه‌ای به پرداخت دستمزد بالای این بازیکن نداشت. در حالی که مذاکرات در حال پیگیری بود و همه منتظر بودند لینگارد را در وستهم ببینند ناکهان باشگاه تازه ارتقا یافته ناتینگهام فارست وارد میدان شد و با پیشنهاد بهتری که ارائه کرد ملی پوش انگلیسی را به خدمت گرفت.

دزدی‌های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

4. فکرنکنید که هایجک اتفاق جدیدی در فوتبال جهان است، خیر! روی کین کاپیتان افسانه ای منچستریونایتد بعد از اینکه با کنی دالگلیش، سرمربی وقت بلکبرن، در یک بازی اسنوکر برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده بود ناگهان با یک مذاکره کوتاه با سر الکس فرگوسن نظرش را 180 درجه تغییر داد و شاگرد سر الکس در منچستر یونایتد شد.

دزدی‌های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

5. البته فکر نکنید که چلسی از بازی که در آن استاد است رو دست نخورده است! زمانی که منچستر سیتی با مالکان جدید اماراتی پروژه بازسازی را استارت زد، اولین بازیکنی که به خدمت گرفت روبینیو برزیلی بود که گفته می‌شد آماده ترک مادرید به مقصد لندن است در سال 2009 به جای لندن در منچستر فرود آمد و با این تیم قراردادی امضا کرد و به اولین ستاره پروژه جدید سیتی تبدیل شد.

دزدی‌های بزرگ در لیگ برتر انگلیس

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج