اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۸۴۷۴
۶۹۱۱
۶۹۱۱
پ

بزرگترین رسوایی تاریخ VAR در اسپانیا

شب گذشته کادیز در حالی برابر میهمانش الچه با تساوی ۱-۱ متوقف شد که گل الچه باید به دلیل آفساید مردود اعلام می شد ولی حتی پس از بازبینی VAR نیز این اتفاق رخ نداد.

فرارو: کادیز تا دقیقه ۸۱ برابر الچه با یک گل پیش بود ولی پونسه توانست گل تساوی الچه را بزند. مهاجم الچه در شرایط آفساید موفق به زدن گل شد و پس از تکرار صحنه نیز حضور او در منطقه آفساید واضح بود اما ایگلسیاس ویانوئوا، کمک داور ویدیویی، با وجود بازبینی صحنه گل را تایید کرد و در میان بهت و حیرت هواداران و بازیکنان کادیز، بازی با گل آفساید پونته ۱-۱ مساوی به اتمام رسید. کادر فنی کادیز روی نیمکت تصویر گل را دیده بودند و برای‌شان باورکردنی نبود که گل الچه مورد قبول قرار گرفته است. تا جایی که دل سرو گرانده، داور بازی، شخصا از باشگاه کادیز عذرخواهی کرد.

مانوئل ویسکانو، رئیس کادیز، این اتفاق را بزرگترین رسوایی تاریخ VAR می داند. او گفت:«این بدون شک بزرگترین رسوایی تاریخ VAR است و برایم مهم نیست داور از ما عذرخواهی کرده باشد. در دو بازی متوالی به خاطر تصمیمات داور و VAR، چهار امتیاز از دست داده ایم و چهار امتیاز برای باشگاهی مثل کادیز بسیار حیاتی است.

 VAR سیستمی است که برای کمک به داوری آمده و فدراسیون فوتبال اسپانیا اهمیت خاصی برای آن قائل است ولی VAR نه تنها دیشب به ما کمک نکرد که دو امتیاز کلیدی را از ما گرفت. تیم ما که ضرر کرد و فقط امیدوارم چنین اتفاقی برای تیمی دیگر رخ ندهد. من تا صبح نتوانستم بخوابم و هنوز باورم نمی شود چطور کمک داور ویدیویی گل را قبول کرد. این افتضاح غیر قابل توجیه است.»

بزرگترین رسوایی تاریخ VAR در اسپانیا

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج