۱۲۷۹۳۳۵
۴۵۴۲
۴۵۴۲
پ

واکنش جالب برانکو به شکست دراماتیک در فینال

سرمربی کروات عمان می گوید که بازیکنان تیمش بابت حضور در جام خلیج فارس، تجربه زیادی کسب کرده اند.

ورزش سه: سرمربی کروات عمان می گوید که بازیکنان تیمش بابت حضور در جام خلیج فارس، تجربه زیادی کسب کرده اند.

پس از شکست عجیب و غریب عمان در فینال جام خلیج فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و دلایل شکست تیمش را تشریح کرد. عمان در شرایطی با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد که در دقیقه ۹۰+۱۰ گل تساوی را به ثمر رساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. آنها سپس در دقیقه ۱۱۸ دوباره کار را به تساوی کشاندند اما در دقیقه ۱۲۰+۲ گل سوم را دریافت کرده و تن به شکست دادند.

ایوانکوویچ در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: مسابقه دراماتیکی بود و در یک فضای خیالی از ازدحام و شلوغی ورزشگاه برگزار شد. فکر می کنم همه هواداران، چه کسانی که در استادیوم بودند و چه افرادی که بازی را از بیرون تماشا کردند، لذت بردند. دو تیم نمایش فوق العاده ای ارائه کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. حضور تماشاگران به سود عراق بود و آنها به پیروزی رسیدند و این ماهیت فوتبال است.

سرمربی کروات درخصوص شکست در ثانیه های پایانی گفت: گل سوم روی اشتباه خودمان به ثمر رسید. ما نتوانستیم نتیجه تساوی را حفظ کنیم. از بازی مقابل هواداران لذت بردیم، بازیکنان ما مقابل تیم میزبان بازی کردند و تلاش می کردند در میان شلوغی و هیاهوی جمعیت، تمرکز خود را حفظ کنند و برای این کار، داشتن تجربه نقش اول را ایفا می کند.

واکنش جالب برانکو به شکست دراماتیک در فینال

او ادامه داد: ما سعی کردیم تا به بازیکنان فشار روحی وارد نکنیم. اما آنها جوان هستند و برای این بازیکنان، کسب تجربه از هر چیزی مهمتر است. آنها در مقابل جمعیتی با این شدت و این جو سنگین، به خوبی بازی کردند.

ایوانکوویچ با تمجید از شاگردانش اعلام کرد: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم زیرا آنها شکست نخوردند. آنها از نظر روحی و حتی بدنی آماده بودند، من به آنها افتخار می کنم و به این بازیکنان بابت عملکردشان در تمام مسابقات تبریک می گویم.

ایوانکوویچ در پایان سخنان خود گفت: ما از این مسابقات برای کسب تجربه در آینده بهره بردیم. به عراق بابت عملکردی که روز به روز بهتر شده است، تبریک می گویم. ما مشکلی در این مسابقات نداشتیم، میزبانی بصره و حتی زمین های تمرین نیز خوب بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج