۱۲۷۹۳۹۲
۲۸۸۷
۲۸۸۷
پ

بیانیه استقلال: ما از همه بیشتر ضرر کردیم

باشگاه استقلال به دنبال شکست دو بر یک در برابر سپاهان با انتشار بیانیه ای به تصمیمات داوری در این بازی معترض شد.

 برترین‌ها: باشگاه استقلال به دنبال شکست دو بر یک در برابر سپاهان با انتشار بیانیه ای به تصمیمات داوری در این بازی معترض شد.

صحنه های مورد بحث استقلال که فیلم آن هم بارگذاری شده یکی خطا به روی صالح حردانی از سوی شهریار مغانلو است که باشگاه استقلال معتقد است در این صحنه مهاجم تیم سپاهان باید اخراج می شده و دیگری صحنه ای است که محمد محبی در محوطه جریمه سپاهان نقش بر زمین شده که به باور آبی ها می توانست یک پنالتی برای آبی ها به همراه داشته باشد.

در بیانیه باشگاه استقلال این چنین آمده است؛ با این توضیح که باشگاه استقلال با انتشار جدولی مدعی شده که در دور رفت بیشترین ضرر را به خاطر اشتباهات داوران دیده است:

تیم استقلال به گواه کارشناسان داوری و رسانه‌ها، در نیم فصل اول مسابقات لیگ بیشترین ضربه را از اشتباهات داوری خورده و امتیازات بسیاری را از دست داده است و اخیرا نیز لیستی از اشتباهات داوری در نیم فصل اول منتشر شد که نشان داد استقلال بیش از همه تیم‌ها از ناحیه داوری لطمه دیده است.

در حالی که انتظار می‌رفت این روند در نیم فصل دوم تغییر یابد، ظاهرا در بر همان پاشنه سابق می‌چرخد و روز گذشته در حالی که شهریار مغانلو به دلیل تکل خشن باید در دقیقه ۳۸ اخراج می‌شد و پنالتی مسلم برای  استقلال در دقیقه ۸۰ گرفته میشد، این دو اتفاق تاثیرگذار رخ نداد. ضمن این که اخطار بی دلیل به ساپینتو در همان ابتدای بازی و چندین و چند اشتباه دیگر را اصلا به حساب نمی‌آوریم.

بیانیه استقلال: ما از همه بیشتر ضرر کردیم

الان سوال اینجاست که آیا اراده‌ای برای اصلاح وضعیت فعلی وجود ندارد؟ آیا فدراسیون فوتبال و کمیته داوران راه حلی برای بهبود وضعیت داوری دارند یا همچنان استقلال باید از اشتباهات داوران بیشترین صدمه را ببیند؟ استقلال تنها خواستار رقابت عادلانه با رقباست نه این که در زمین بازی با چند جبهه بجنگد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج