اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۹۴۰۹
۱۷ نظر
۲۷۶۵
۱۷ نظر
۲۷۶۵
پ

پرسپولیس نیم‌فصل دوم را با برد شروع کرد

تیم فوتبال پرسپولیس کارش را در نیمه فصل دوم لیگ برتر با پیروزی برابر ذوب آهن شروع کرد تا جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر و فاصله‌اش را با استقلال و سپاهان بیشتر کند.

مهر: تیم فوتبال پرسپولیس کارش را در نیمه فصل دوم لیگ برتر با پیروزی برابر ذوب آهن شروع کرد تا جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر و فاصله‌اش را با استقلال و سپاهان بیشتر کند.

پرسپولیس نیم‌فصل دوم را با برد شروع کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان بود که جدال دو تیم با نتیجه ۱ بر صفر به سود سرخپوشان تهران به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۶:۳۰ با قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی آغاز شد، امید عالیشاه (۶۹) برای پرسپولیس گلزنی کرد تا سه امتیاز حساس را به حساب تیم خود واریز کند. پرسپولیس با این برد ۳۵ امتیازی شد تا بالاتر از سپاهان (۳۰ امتیاز)، گل گهر (۲۸ - یک بازی کمتر) و استقلال (۲۷ امتیاز) قرار بگیرد.

ترکیب پرسپولیس و ذوب آهن

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گولسیانی، امید عالیشاه (۸۸ - کمال کامیابی نیا) هنانوف (۶۸ - سروش رفیعی)، میلاد سرلک (۸۸ - فرشاد فرجی)، علی نعمتی (۵۵ - شیخ دیاباته) و محمد عمری بازیکنان یحیی گل محمدی برای این مسابقه بودند.

ذوب آهن هم با ترکیب حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (۷۶ - جلال مداحی)، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی (۸۷ - مهدی گودرزی)، محمدامین درویشی (۴۶- سامان نریمان جهان)، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی (۷۶ - سجاد آشوری)، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی (۷۶ - نادر محمدی) به زمین رفت.

نیمه نخست؛ تیرک دروازه ناجی پرسپولیس شد

پرسپولیس در این نیمه در غیاب بازیکنانی چون سعید صادقی (مصدوم) و مهدی ترابی (محروم) نتوانست موقعیت های گلزنی صد درصد ایجاد کند. این تیم هرچند در مالکیت توپ عملکرد خوبی داشت اما با تکیه بر وحید امیری و محمد عمری در خط حمله نتوانست به گل برسد.

ذوب آهن هم در این نیمه تیم دست و پا بسته ای نبود و در چند حمله با استفاده از فضای پشت مدافعان پرسپولیس، میزبان خود را آزار داد. بازیکنان این تیم در دقیقه ۵ با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس را به واکنش مجبور کردند و توپ در ادامه به تیرک عمودی سرخپوشان برخورد کرد.

نیمه دوم؛ پرش سه امتیازی عالیشاه

در نیمه دوم پرسپولیس برای رسیدن به گل، بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت. شیخ دیاباته مهاجم سرخپوشان پس از هفته ها غیبت در ترکیب این تیم، در دقیقه ۵۵ وارد زمین شد تا قدرت خط حمله سرخپوشان بیشتر بشود. در دقیقه ۶۸ هم سروش رفیعی در حالی که پشت محوطه جریمه ذوبی ها صاحب ضربه کاشته شده بود به زمین رفت. رفیعی خودش پشت این ضربه قرار گرفت و ارسال او داخل محوطه جریمه، با پرش و ضربه سر امید عالیشاه به گل تبدیل شد.

پرسپولیس یکبار دیگر از همین طریق می توانست به گل برسد اما این بار پاس سروش رفیعی با ضربه سر مرتضی پورعلی گنجی با اختلاف کم از کنار دروازه حریف به اوت رفت.

شیخ دیاباته هم بعد از ورودش به زمین دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. ابتدا شوت سنگین او توسط فرعباسی مهار شد. در دقیقه ۸۶ هم دیاباته با دروازه بان ذوب آهن تک به تک شد اما ضربه «چیپ» او به شکل بسیار عجیبی به اوت رفت.

فردا ادامه بازی های هفته شانزدهم

هفته شانزدهم از روز گذشته آغاز شد و در حساسترین بازی، سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر ۱ استقلال را شکست داد. ملوان هم با یک گل از تیم پیکان عبور کرد و نساجی برابر مس رفسنجان به نتیجه تساوی ۱ - ۱ رسید.

دیدارهای این هفته فردا شنبه با بازی تیم های هوادار - آلومینیوم و تراکتور - گل گهر به پایان خواهد رسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیرین بانو

      تبریک....زنده باد ارتش سرخ

    • ناشناس

      تنها ابرقدرت فوتبال ایران و جهان پرسپولیس کبیر

    • ناشناس

      خوش بحال تاتار.

    • ناشناس

      ذوب اهن بهتر بازی کرد

    • ناشناس

      خداوکیل حقش نبود کل بازی دست ذوب بود

    • ناشناس

      کیسه یعنی دوووووووووووپینگ

    • ناشناس

      جانم پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا پرسپولیس کبیر

    • ناشناس

      تبریک به مهدی تاتار

    • ن

      شیخ اصلا"قبل از کاشته منجر به گل در آفساید نب-------ود!!!!
      تبریک به تیم داوری بعنوان یار ۱۲ هم
      تیم برنده!!!!!

    • ناشناس

      تبریک به فدراسیون وداورا وسازمان لیگ وزارت ورزش که تیم محبوبشان صدر جدول است

    • ناشناس

      خداراشکر

    • ناشناس

      فوتبا لی که داور هم طرفداره پرسپولیس باشه باید ...

    • ناشناس

      نیم فصل اول که ۱۱ امتیاز بر اساس جدول اشتباهات به ضرر استقلال بوده بازی امروز هم پور علی گنجی ۳ بار باید کارت زرد میگرفت ولی داور پایه هست اولین صحنه ضربه ارنج به صورت بازیکن ذوب دومین صحنه گرفتن بازیکن ذوب سومین صحنه هم که کارت داد سرلک بازیکن ذوب رو بغل کرده کارت نداد عمری تو محوطه الکی خودش زد زمین کارت ندهد چون اگه به اینا کارت میداد ۳ تاشون بازی بعدی رو از دست میدادن حالا جالبه دیشب مغالنو دقیقه ۳۴ باید اخراج نشد و از اونور برخورد دفاع سپاهان با محبی رو کارت زرد داد به محبی مقایسه کنید داوریها رو با هم

    • کیان

      اول فصل ما امتیازات ذوب آهن به حساب پرسپولیس واریز کردیم تجربه نشان داده است که هر زمان پرسپولیس نیاز به تمام امتیاز مقابل تیم‌های تاتار داشته با سخاوت مهدی تاتار به آن دست یافته است و این مورد در تمام دوران لیگ طبیعی می باشد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        برو بابا
        مسخره این این حرفا

    • قرمز

      خدا را شکرت

    • ناشناس

      هفته پیش تراکتور و که به لطف داور بردید ......
      پارسالم مربیان خودی تون بهتون زیادی لطف کردن تا قهرمان شدید .
      کی از داوری حرف میزنه !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج