۱۲۷۹۴۲۱
۴۷۵۷
۴۷۵۷
پ

افشاگری بیرانوند درباره جاسوس پرسپولیس

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید که به دلیل بیماری با تیم تمرین نداشته است.

خبرورزشی: دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید که به دلیل بیماری با تیم تمرین نداشته است.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ‌برتر گفت: به هواداران بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم. برد بسیار خوبی کسب کردیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی آخر نیم‌فصل را خوب تمام و بازی نیم‌فصل دوم را خوب شروع کند. بازی سختی بود. به تارتار تبریک می‌گویم چرا که بازیکنان جوان خوبی داشت که در زمین برای ذوب‌آهن بازی کردند.

بیرانوند ادامه داد: در نیمه اول تیم ذوب‌آهن بهتر از ما بود اما خداراشکر در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت‌های خوبی را ثبت کردیم. در این بازی می‌توانستیم با ۲ یا ۳ گل پیروز میدان باشیم.بازیکنان تیم به من لطف دارند. در طول بازی وظیفه دارم که به آنها تذکر دهم و اینکه آنها به من چیزی نمی‌گویند از بزرگی آنهاست. دروازه‌بان آخرین نفر است و همه چیز را می‌بیند و من به آنها تذکر می‌دهم که در موقعیت‌های خود درست قرار بگیرند.

او ادامه داد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. من ۳ یا ۴ روز مانده به بازی، با تیم تمرین نکردم و هیچ رسانه‌ای به آن اشاره نکرد. این نشان می‌دهد که خبرهای این تیم مانند سال‌های قبل از باشگاه به بیرون درز نمی‌کند چون هیچ خبرنگاری نمی‌دانست من تمرین نداشتم. همچنین به یحیی تبریک می‌گویم. بدنم ویروسی شده بود و مجبور بودم در خانه استراحت کنم و چهار روز کنار بازیکنان نبودم. خوشحالم کسی نیست که زودتر خبرهای باشگاه را به گوش همه برساند.

او در خصوص پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی گفت: هیچ کس با من تماس نگرفته و اینها حاشیه است.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم گفت: از خدایمان است که هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند. برای من بازی‌های بدون تماشاگر مانند بازی‌های دوستانه بودند. آقای تاج سه بار مصاحبه کرده و گفتند که هواداران حاضر خواهند شد. واقعا جای هواردان خالی است و امیدوارم از هفته‌های بعدی هواداران باشند.

او در پایان اظهار کرد. نعمتی و پاکدل زحمات زیادی برای تیم کشیدند. نعمتی بازیکن بزرگ پرسپولیس بوده و یکی از بازیکنانی است که در ۲ فینال آسیا حضور داشت. جای او خالی بود و قبل از بازی با او تماس گرفتیم و دلتنگ او هستیم. قطعا آنها بهترین تصمیم گیری را برای آینده خود خواهند داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج