۱۲۸۰۹۶۱
۱۶۸۷
۱۶۸۷
پ

مطهری: توان رقابت‌ با تیم‌های متمول را نداریم

سرمربی نساجی می‌گوید باشگاهشان خصوصی است و نمی‌تواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی با تیم‌های متمول رقابت کند.

ایسنا: حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: فردا بازی بسیار سختی مقابل سپاهان داریم. آن‌ها تیمی خوب با سازماندهی بالا هستند و مربی با کلاسی دارند. در این سال‌ها نشان دادند که همیشه مدعی قهرمانی هستند اما ما هم نساجی هستیم و سعی می‌کنیم هر روز بهتر از روز قبل باشیم. بازیکنان ما در نهایت تعهد دارند کارشان را انجام می‌دهند. ما در خانه هستیم و باید اینجا را قلمروی خودمان کنیم. در نیم فصل، بیشترین امتیاز را در بازی‌های خانگی کسب کردیم و فردا هم تلاش می‌کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. می‌خواهیم فوتبال قابل احترامی ارائه دهیم و روز به روز از نظر وحدت تاکتیکی در حال بهتر شدن هستیم. این مساله را در بازی فردا نشان خواهیم داد.

او درباره عملکرد ضعیف خط دفاع نساجی در سه بازی پرسپولیس، سپاهان و آلومینیوم گفت: بخش بزرگی از این اتفاق، ذهنی است که تمرکز هر تیمی را می‌تواند به هم بزند. سعی می‌کنیم این اتفاقات تکرار نشود و با سازماندهی بهتر کار کنیم. ما تیمی هستیم که دوست داریم یک فوتبال رو به جلو را ارائه دهیم. طبیعی است که ضعف‌هایی در خط دفاع داشته باشیم اما سعی می‌کنیم این وضعیت را بهبود ببخشیم. در این سه بازی در شروع بازی گل‌های بدی خوردیم و سازماندهی ما به هم ریخت. بازیکنان به این شرایط واقف هستند و سعی می‌کنیم دیگر این اتفاقات را تکرار نکنیم.

سرمربی نساجی درباره وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: تاکنون محمدرضا مهدی زاده را جذب کردیم. البته باید بگویم ما یک تیم خصوصی هستیم و توان رقابت با تیم‌های متمول را نداریم. من دوست دارم بازیکنان تاثیرگذار و خوبی را جذب کنم اما شرایط باشگاه ما اینگونه ایجاب می‌کند. من در این دو سه روز با چند بازیکن صحبت کردم اما آن‌ها قراردادهای آنچنانی می‌خواهند و در نهایت به باشگاه‌های دیگر رفتند. آخرین نمونه‌اش به تراکتور رفت و این کار را برای ما سخت می‌کند. ما به تیم بودن افتخار می‌کنیم اما سعی می‌کنیم در بازار نقل و انتقالات بازیکن جذب کنیم اما شرایط به شکلی است که نمی‌توانیم رقابت کنیم. به داشته‌هایمان قانع هستیم چون بازیکنان ما با قلبشان بازی می‌کنند. در بازی قبل هم با قلبمان بازی کردیم و در شرایط سختی توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. به بازیکنانم ایمان دارم.

او درباره برخی صحبت‌ها علیه نساجی به دلیل اشتباه داوری بازی قبل به سود این تیم گفت: باید برآیند اتفاقات داوری را حساب کنیم. این‌که چقدر ضرر و چقدر سود کردیم. هجمه‌های بدی روی تیم ما شکل گرفته و تیم مس رفسنجان باعث شد این اتفاق رخ دهد. ما در داوری خیلی ضرر کردیم اما همیشه احترام گذاشتیم. من عادت نداریم قبل از بازی درباره داور صحبت کنم اما خوشحالم فردا یک داور با کلاس به نام بیژن حیدری داور بازی ماست و امیدوارم صحبت‌های اخیر تاثیری روی او نگذاشته باشد.

دیدار دو تیم نساجی و سپاهان در قالب هفته هفدهم لیگ برتر فردا پنجشنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج