۱۲۸۵۰۲۰
۱۸۱۷
۱۸۱۷
پ

حیدری: دیوار استقلال کوتاه‌ است!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در حق ساپینتو اجحاف شده مخصوصا هفته قبل که غریبانه اخراج شد. داوران باید با ساپینتو مهربان‌تر باشند.

فارس: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در حق ساپینتو اجحاف شده مخصوصا هفته قبل که غریبانه اخراج شد. داوران باید با ساپینتو مهربان‌تر باشند.

حیدری: دیوار استقلال کوتاه‌ است!

خسرو حیدری بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر چند هفته‌ای است که روند خوبی داریم و امروز هم مهم این بود که پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد غیبت ساپینتو روی نیمکت که ادامه دار شده، گفت: وقتی سرمربی نیست مسئولیت من و روی ماتا بیشتر می‌شود. در حق ساپینتو اجحاف شده مخصوصا هفته قبل که غریبانه اخراج شد. داوران باید با ساپینتو مهربان‌تر باشند. داوران روی او حساس شده‌اند و حتی وقتی داور وسط صحنه‌ای را نمی‌بیند می آید به او کارت می‌دهد. 

حیدری در مورد اینکه ساپینتو از نیروی انتظامی امروز بابت اتفاقات کرمان دلجویی کرد، گفت: او در کرمان بعد از اخراج به سمت هواداران رفت و هنگامی که داشت داخل رختکن می‌شد مساله‌ای پیش آمد که خدا را شکر حل شد.

مربی استقلال در مورد اینکه روی ماتا دیروز از فدراسیون خواست که به اعتراض تیم‌ها ورود پیدا کند، اظهار داشت: فکر می‌کنم در حق استقلال اجحاف شده است و بازی قبلی که ۲ پنالتی ما را نگرفتند و یک بازیکن حریف هم باید اخراج می‌شد. حریفان وقتی به داور و فدراسیون حمله می‌کنند اتفاقی رخ نمی‌دهد اما وقتی ما اعتراض می‌کنیم محروم‌مان می‌کنند. دیوار استقلال کوتاه است. در هر بازی ۲-۳ پنالتی ما را نمی‌گیرند. 

حیدری در مورد وضعیت مصدومیت رضایی دروازه‌بان استقلال گفت: او شروع خوبی در این بازی داشت اما یکباره مصدوم شد و بعد سینا دروازه بان دیگر ما وارد شد البته از بازی بعدی حسین حسینی را در اختیار خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج