۱۲۸۵۰۲۴
۲۰۶۱
۲۰۶۱
پ

قایدی: حیف شد هت‌تریک نکردم

بازیکن تیم فوتبال استقلال با افسوس از خراب کردن پنالتی‌اش مقابل نفت مسجدسلیمان تأکید کرد در دیدار بعدی آبی‌پوشان جبران خواهد کرد.

تسنیم: بازیکن تیم فوتبال استقلال با افسوس از خراب کردن پنالتی‌اش مقابل نفت مسجدسلیمان تأکید کرد در دیدار بعدی آبی‌پوشان جبران خواهد کرد.

مهدی قایدی پس از برتری ۳ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر درباره اینکه با از دست دادن پنالتی نتوانست هت‌تریک کند، گفت: ابتدا به بازیکنان خودمان و نفت، خسته نباشید می‌گویم. حیف شد، می‌توانستم گل سوم را بزنم ولی بازی بعدی جبران می‌کنم.

قایدی: حیف شد هت‌تریک نکردم

وی در مورد آمادگی‌‌اش در هفته‌های اخیر تصریح کرد: همه بازیکنان آماده هستند و امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا آخر فصل به هدف‌مان برسیم.

بازیکن استقلال در واکنش به اینکه قبل از زدن ضربه پنالتی، روزبه چشمی صحبت‌هایی با او انجام می‌داد، گفت: در حال شوخی و خنده برای هت‌تریک بودیم ولی پنالتی گل نشد.

قایدی در رابطه با شانس قهرمانی استقلال در این فصل تأکید کرد: صددرصد هدف‌مان قهرمانی است. در مسیر خوبی هستیم و امیدوارم پایان فصل به چیزی که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

وی درباره نبود ریکاردو ساپینتو کنار خط یادآور شد: یک تیم هستیم و در تمرین نکاتی را که باید بگوید، می‌گوید. اگر ساپینتو کنار خط باشد، نکات بیشتری را گوشزد می‌کند. او دستیاران خوبی دارد و زیاد وارد این بحث‌ها نشویم، بهتر است.

وینگر استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا به تیم ملی فکر می‌کند یا نه، گفت: صددرصد.

قایدی در خصوص اینکه ظاهراً دروازه‌بان نفت در زمان زدن ضربه پنالتی جلو آمده بود، تصریح کرد: صحنه را دیدم و داور باید دستور تکرار پنالتی را می‌داد. خطا روی من واقعاً پنالتی بود و دروازه‌بان پشت پای من را لحظه آخر زد. اشتباهات داوری در بازی‌های اخیر وجود داشته است.

وی در رابطه با کامنت برخی بازیکنان ملی‌پوش زیر پست کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبلاً صحبت کرده‌ام و نظری نمی‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج