جاباما
۱۲۸۵۰۶۹
۳۱۱۹
۳۱۱۹
پ

کنایه نکونام به پرسپولیس و مربی سپاهان!

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: یک بازی را در اهواز از پرسپولیس بردیم، آن وقت یک هفته برای ما حاشیه درست کردند، در حالی که باختند و ناراحتی ندارد.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: یک بازی را در اهواز از پرسپولیس بردیم، آن وقت یک هفته برای ما حاشیه درست کردند، در حالی که باختند و ناراحتی ندارد.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان که با شکست یک بر صفر فولاد همراه بود، اظهار کرد: من قبلاً هم گفته بودم که بازی با سپاهان بازی‌ای است که اگر کوچک‌ترین اشتباهی داشته باشیم تنبیه می‌شویم و به قیمت از دست دادن سه امتیاز خواهد بود. امشب سپاهان بدون حمله تیم ما را برد و حتی یک موقعیت هم نداشت. امشب توپ‌هایی را گل نکردیم که همه دیدند و وقتی صحنه‌ها را بعد از بازی دیدم واقعاً خنده‌دار بود که این توپ‌ها گل نشدند.

کنایه نکونام به پرسپولیس و مربی سپاهان!

او بیان کرد: بازی‌های سپاهان را که آنالیز کرده بودیم. همه تیم‌ها مقابل آن تسلیم بودند ولی فولاد واقعاً خوب بازی کرد و حداقل باید دو گل می‌زدیم اما فوتبال همین است و زیبایی آن به همین اتفاقات است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: امشب زشتی فوتبال را دیدیم و باعث شد روی یک اشتباه و غفلت بازی را از دست بدهیم اما در این بازی صحنه‌ای اتفاق افتاد که خنده‌دار است؛ آقای زاهدی‌فر، داور بازی، به سود سپاهان خطا اعلام می‌کند و بعد نیز تیم حریف وقت تلف می‌کند و مربی‌شان به بازیکنان می‌گوید روی زمین بخوابید و نیز تیم ما پنج تعویض انجام می‌دهد و در مجموع داور پنج دقیقه وقت اضافه می‌گیرد اما در بازی هفته قبل‌مان مقابل تراکتور داور ۹ دقیقه وقت اضافه می‌گیرد و ما در دقیقه ۱۰ وقت‌های اضافه گل دریافت می‌کنیم.

او ادامه داد: در فوتبال برای نتیجه‌گیری باید خیلی چیزها را کنترل کرد. من به باشگاه و آقای فتاحی گفته بودم که ما در بازی با تراکتور به مشکل برمی‌خوریم و برای بازی امروز هم گفته بودم که ما با آقای زاهدی‌فر به مشکل برخواهیم خورد. چطور می‌شود که او در طول فصل سه بازی برای ما قضاوت کند. تمام قضاوت‌هایی که او در اینجا داشته توأم با دعوا و درگیری بوده است و امشب سوت‌هایی می‌زد که علناً نشان داد با تیم فولاد مشکل دارد.

نکونام خاطرنشان کرد: مربی محترم تیم سپاهان به بازیکنش می‌گوید روی زمین بخواب و وقت تلف کن و بعد این مربی باکلاس می‌شود و بعد اگر یک زمانی بازیکن جواد نکونام روی زمین بیفتد «ضد فوتبال» و «بازی لجن» لقب می‌گیرد. اتفاقاتی که امشب افتاد خنده‌دار بود. به طور مثال هواداران یک بطری آب درون زمین پرتاب کردند که البته کار اشتباهی بود، اما دیدیم از روی نیمکت سپاهان الکی و برای شلوغ‌کاری و وقت تلف‌کردن تیم را بیرون کشاندند و اگر من این کارها را انجام دهم، ضد فوتبال و مربی بد می‌شوم اما برای تیم‌های حریف هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

او بیان کرد: هیچ مربی نمی‌تواند بگوید چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران رقم نمی‌خورد. در فوتبال ایران ببری یا ببازی باید دعوا کنی و باید با داور و کمیته انضباطی دعوا کنی. در واقع فوتبال ایران همه‌اش جنگ و دعوا است و کلاً فوتبال ما همین است. امروز همه ما دیدیم سپاهان صدرنشین با هزینه‌هایی که داشته است وقت تلف می‌کرد و فقط می‌خواست بازی را ببرد.

نکونام تأکید کرد: من در خصوص داور بازی با باشگاه صحبت کرده بودم و باشگاه باید در این زمینه قوی‌تر عمل می‌کرد زیرا کسی دلش به حال فولاد خوزستان نمی‌سوزد. با این اتفاقاتی که می‌افتد فوتبال برای چهار یا پنج تیم است و همه چیز تحت کنترل است. اگر صحبت‌ها و کارهایی که سایر مربیان انجام می‌دهند، ما انجام بدهیم همین‌ جا حکم می‌برند و وسط زمین اجرا می‌کنند. بروید ببینید در فوتبال ما چه خبر است و سایر مربیان چه کار می‌کنند. واقعاً خنده‌دار است. ما یک بازی را در اهواز از پرسپولیس بردیم، آن وقت یک هفته برای ما حاشیه درست کردند. به هر حال باختند و ناراحتی ندارد و بعد از کلی آمد و رفت تماس می‌گیرند و از ما عذرخواهی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج