۱۲۸۵۲۰۳
۱۵۸۸
۱۵۸۸
پ

روایت هولناک هم‌تیمی‌ قلی‌زاده از زلزله مهیب

استفان باهوکن، مهاجم کامرونی تیم کاسیم پاشا، در گفت‌وگویی با مطبوعات فرانسه، درباره زلزله ترکیه صحبت کرد.

ورزش سه: استفان باهوکن، مهاجم کامرونی تیم کاسیم پاشا، در گفت‌وگویی با مطبوعات فرانسه، درباره زلزله ترکیه صحبت کرد.روایت هولناک هم‌تیمی‌ قلی‌زاده از زلزله مهیب

کاسیم پاشا در آخرین دیدار خود در سوپرلیگ ترکیه، روز یکشنبه در هاتای به مصاف هاتای اسپور رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد اما پیش از ترک این شهر، کاروان کاسیم پاشا شاهد وقوع زمین لرزه ۷.۷ ریشتری بود.

باهوکن، مهاجم کامرونی کاسیم پاشا و هم‌تیمی علی قلی‌زاده، در گفت‌وگویی با "Le Parisien"، با بیان اینکه زنده ماندن آنها یک معجزه بود، گفت: «مقاومت هتل ما در برابر زلزله مانع از مرگ ما شد. بسیاری از ساختمان‌ها به شکل بدی آسیب دیدند و حتی یک هتل مقابل چشمان من فرو ریخت.»

او در ادامه گفت: «من ترس جانم را داشتم. اگر در هتل دیگری می‌ماندیم، سقف روی سرم فرو می‌ریخت. ما از مرگ فرار کردیم. من خیلی ترسیدم.»

باهوکن ادامه داد: «کافی بود به اطرافمان نگاه کنیم تا بفهمیم چه اتفاقی رخ داده. در زیر باران و سرما، مردم نیمه برهنه و ضعیف در خیابان بودند. این یک فیلم سینمایی نبود. شما واقعیت غم انگیزی را در مقابل خود دارید. الان همه جا ویرانی است، چیزی شبیه به تصاویر آخرالزمانی. ساختمان تخریب‌شده می‌بینید، تصور می‌کنید مردم زیر این آوار گیر کرده اند…»

وی در پاسخ به این سوال که در لحظه زلزله چه اتفاقی برای او رخ داد، عنوان کرد: «وقتی این اتفاق می‌افتد، فکر می‌کنید که بالاخره تمام خواهد شد. شما واکنش نشان می‌دهید و واقعا وقت فکر کردن ندارید. ترس بعد از توقف زمین لرزه می‌آید. فکر می‌کنید اگر در هتل دیگری بودید چه اتفاقی می‌افتاد؟ بعد می‌فهمی که شاید واقعا می‌مُردی. من بزرگترین ترس زندگی ام را تجربه کردم.»

لازم به ذکر است علی قلی‌زاده، بازیکن تیم ملی ایران هم که به تازگی به کاسیم پاشا پیوسته، پس از اولین بازی خود با این تیم، از نزدیک شاهد وقوع این زمین لرزه شدید بود و در گفت‌وگویی با "ورزش سه" نیز با بغض، درباره این اتفاق صحبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج