۱۲۸۵۵۷۹
۳۹۰۳
۳۹۰۳
پ

پیروزی پرگل النصر در شب پوکر رونالدو

پس از ناکامی در سه دیدار گذشته النصر و به ثمر رساندن تنها یک گل از روی نقطه پنالتی، رونالدو اولین پوکر خود در عربستان را به ثبت رساند.

خبرورزشی: پس از ناکامی در سه دیدار گذشته النصر و به ثمر رساندن تنها یک گل از روی نقطه پنالتی، رونالدو اولین پوکر خود در عربستان را به ثبت رساند.

در دیداری از هفته شانزدهم لیگ حرفه ای عربستان، النصر در غیاب تعداد زیادی از ستارگان خود به مصاف الوحده رفت.

اما حضور یک فوق ستاره در زمین، باعث شد تا غیبت این بازیکنان حس نشود. در دقیقه ۲۱، عبدالرحمن غریب در محوطه جریمه به رونالدو رسید. کاپیتان النصر پس از یک کنترل با پای راست، به سمت دروازه برگشت و ضربه اش را به پای چپ به کنج دروازه الوحده فرستاد تا گل اول بازی را به ثمر برساند.

رونالدو که موفق شده بود دومین گل خود با لباس النصر را به ثمر برساند، این بار زمان کافی برای انجام شادی همیشگی اش را داشت و با پرواز به هوا، خوشحالی خود را به نمایش گذاشت و هواداران حاضر در استادیوم نیز فریاد SIUUU... را به زبان آوردند.

درخشش کریستیانو به همینجا محدود نشد. او سپس از سمت راست به حرکت درآمد و پس از دریافت پاس در عمق و دیدنی سامی النجعی، وارد محوطه جریمه شد و از زاویه ای بسته با شوتی دیدنی، توپ را از بین پاهای سنگربان الوحده عبور داد و نتیجه را ۲ بر صفر کرد.

اما درخشش کریستیانو به همینجا محدود نشد. در دقایق ابتدایی بازی و پس از برخورد توپ به دست ولید، کاپیتان الوحده، داور صحنه را با استفاده از VAR مورد بازبینی قرار داد و یک خطای پنالتی به سود النصر اعلام کرد. رونالدو پشت این توپ ایستاد و در شرایطی که عبدالقدوس عطا، گلر الوحده نیز مسیر توپ را تشخیص داده بود، ضربه رونالدو وارد دروازه شد و او موفق به ثبت هت تریک شد.

شب رویایی رونالدو به همینجا محدود نشد. او دقایقی بعد با به ثمر رساندن گل چهارم، اولین پوکر خود در لیگ عربستان را نیز به ثبت رساند. پاس فوق العاده عبدالرحمن غریب از سمت راست به رونالدو رسید. او که توانسته بود از قلب خط دفاعی الوحده عبور کند، ضربه اش را به سمت دروازه زد که عبدالقدوس عطا سنگربان الوحده ابتدا آن را مهار کرد و روی ریباند، کریستیانو توانست به راحتی دروازه حریف را باز کند.

رونالدو که از زمان پیوستن به النصر در سه دیدار بازی کرد ولی نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند، حالا و در چهارمین تجربه حضور در لباس زردپوشان ریاض، اولین پوکر خود را در لیگ عربستان به ثبت رساند و اکنون با پنج گل زده، یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی نیز به شمار می رود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج