۱۲۸۵۹۱۸
۲۲۰۰
۲۲۰۰
پ

بدهی به پرسپولیس را مقابل ما صاف کردند

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با انتقاد از اتفاقاتی که در جریان بازی با پرسپولیس رخ داد، گفت: چرا طلب پرسپولیس را از ما گرفتید؟

خبرگزاری مهر: مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با انتقاد از اتفاقاتی که در جریان بازی با پرسپولیس رخ داد، گفت: چرا طلب پرسپولیس را از ما گرفتید؟

علی فیروزی با اشاره به شکست ۱ به ۲ تیم فوتبال صنعت نفت برابر پرسپولیس و انتقاد از اتفاقاتی که پیش از این مسابقه و در جریان بازی رخ داد، گفت: آیا درست است یک هفته مانده به شروع مسابقه جدا از افشاریان (رئیس کمیته داوران) خیلی‌ها مصاحبه کردند و فشار زیادی به داوران آوردند؟ خودشان هم در مصاحبه‌ای گفته بودند که به پرسپولیس بدهی داریم و این بدهی را مقابل ما صاف کردند. من گفتم خب ما هم طلبکاریم. ما یک تیم قدیمی با این همه هوادار هستیم.

وی افزود: صنعت نفت هوادارانی دارد که در خانه به خاطر صنعت نفت سکته می‌کنند. اگر بحث دادن طلب است، ما هم طلب کاریم. چرا طلب پرسپولیس را از ما گرفتید؟ این تیم‌ها از نظر امتیازی شرایط خوبی دارند ولی برای ما هر یک امتیاز هم مهم است.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به محرومیتش پس از این مسابقه، خاطرنشان کرد: این اتفاقات روی خیلی از نیمکت‌ها می‌افتد و خیلی از مربیان حرفهای خیلی تندتری می‌زنند. در این هفته هم بوده است. من هنوز به خانه نرسیده بودم که دخترم تماس گرفت و گفت محروم شدی! سئوالم از کمیته انضباطی این است که چه چیزی روی سیستم می‌رود که سریع تصمیم می‌گیرند. صدور رای برای یک بازیکن، شاید یکی دو ماه طول بکشد ولی مرا خیلی سریع محروم کردند. من فقط حرف افشاریان را کپی کردم و به خبرنگاران گفتم! از کمیته انضباطی می‌خواهم همه را به چشم یک نفر نگاه کند و برای تیم‌های شهرستانی تفاوتی قائل نشود.

فیروزی همچنین درباره اینکه در هفته گذشته پیش بینی کرده بود پرسپولیس علیرغم تاکید یحیی گل محمدی با تیم اصلی خود به آبادان می‌آید، گفت: تجربه اش را دارم. این مصاحبه‌ها علائم مشخصی است که اتفاق را برای چه چیزی بوجود آورده‌اند. می‌دانستم این‌طور نمی‌شود و یحیی گل محمدی با تمام نفراتش می‌آید. اینها در کورس قهرمانی هستند. این همه سر و صدا برای این بود که از کورس قهرمانی عقب نمانند. این مصاحبه‌ها برای ما بد تمام شد. یکی جواب بدهد که چرا دو روز قبل از بازی این مصاحبه‌ها را انجام می‌دهید تا شک و شبهه برای تیم‌ها ایجاد بشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج