۱۲۸۶۱۳۳
۴۰۷۹
۴۰۷۹
پ

پرسپولیس دوباره صدرنشین می‌شود

ابراهیم اسدی هافبک اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از دو نتیجه بد، یک برد به موقع بدست آورد و روحیه مضاعفی را برای ادامه لیگ کسب کرده است.

خبر ورزشی: ابراهیم اسدی هافبک اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از دو نتیجه بد، یک برد به موقع بدست آورد و روحیه مضاعفی را برای ادامه لیگ کسب کرده است.

ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس برای هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس بعد از شکست مقابل فولاد و تساوی مقابل آلومینیوم صدر جدول را از دست داد و شرایط خوبی را سپری نمی‌کرد، اما برد مقابل صنعت نفت در آبادان به سرخپوشان کمک کرد تا این تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد. در واقع  شکست دادن صنعت نفت در آبادان روحیه پرسپولیس‌ها را دو چندان کرد.

وی افزود: در بازی مقابل صنعت نفت با این که علیرضا بیرانوند محروم بود اما سرخپوشان با درخشش دیاباته بازی قابل قبول را انجام دادند و ۳ امتیاز حساس و سرنوشت ساز کسب کردند. باید واقع بین باشیم اگر پرسپولیس در آبادان پیروز نمی‌شد وارد بحران می‌شد.

اسدی در ادامه بازی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر اشاره کرده و گفت: بازی با هوادار بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا با کسب ۳ امتیاز دیگر روحیه مضاعفی را برای صدرنشینی بدست آورد. به نظر من باید هافبک‌های تیم بهتر کار کنند تا مهاجمان در شرایط موقعیت گلزنی قرار بگیرند و با استفاده از پاس‌های هافبک‌ها دروازه حریفان را باز کنند.

هافبک اسبق پرسپولیس تاکید کرد: هوادار هم مثل دیگر تیم‌ها  برای کسب یک امتیاز مقابل پرسپولیس به میدان می‌آید. برای چنین تیم‌هایی کسب یک امتیاز نیز نوعی برد تلقی می‌شود. اما سرخپوشان برای شکست هوادار کار سختی در پیش ندارند و اگر در همان نیمه اول پرسپولیس به گل برسد، این تیم گل‌های بعدی را از سرخپوشان دریافت خواهد کرد.   

اسدی در پایان اظهار داشت: پرسپولیس فعلاً صدرنشین است و فقط به خاطر تفاضل گل نسبت به سپاهان در مکان دوم قرار گرفته است اما مطمئن باشید سپاهان امتیاز از دست خواهد داد و دوباره پرسپولیس صدرنشین می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج