۱۲۸۶۴۷۰
۱۶۰۱
۱۶۰۱
پ

مدافعان پرسپولیس مشکل دارند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تدابیر مسئولان فوتبال ایران معلوم نیست که چند سال دیگر قرار است در حسرت قهرمانی در فوتبال آسیا منتظر بمانیم.

میزان:  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تدابیر مسئولان فوتبال ایران معلوم نیست که چند سال دیگر قرار است در حسرت قهرمانی در فوتبال آسیا منتظر بمانیم.

مهدی فنونی‌زاده درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت اخیر پرسپولیس آنچنان بد نیست و پرسپولیس فقط با تفاضل گل نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفته است. پرسپولیس از ابتدای فصل یک روند رو به رشد را داشته و از نظر گل خورده و گل زده هم در شرایط خوبی قرار دارد.

وی افزود: در دیدار مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک امتیازات بدی را از پرسپولیس گرفتند و اختلاف ۵ امتیازی با تیم دوم از دست رفت. در این ۲ بازی ۳-۴ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد تا نیاز به VAR بیشتر از قبل احساس شود. البته امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های بعدی با جمع کردن حداکثر امتیازات همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و همچنین بازی‌های زیبا را ارائه بدهد.

*بهتر است پرسپولیس در دقایق ابتدایی گل بخورد

کارشناس فوتبال در مورد پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان عنوان کرد: صنعت نفت چیزی برای از دست دادن نداشت و در ابتدای مسابقه هم بسیار خوب بازی کرد. هنوز هم مدافعان پرسپولیس روی سانتر از جناحین مشکل دارند. بازیکن نفت ارسالی از سمت چپ داشت و دفاع وسط پرسپولیس هم نتوانست توپ ارسالی را قطع کند و به طور حتم دروازه‌بان هیچ تقصیری در دریافت گل نداشت. در ادامه هم احمد گوهری یک توپ خطرناک و تک به تک را از بازیکن نفت آبادان گرفت.

وی ادامه داد: من همیشه می‌گویم که اگر قرار باشد پرسپولیس گل بخورد در دقایق ابتدایی گل دریافت کند تا فرصت برای جبران و بازگشت به بازی را داشته باشد. چون تیم‌های بزرگ وقتی زود گل می‌خوردند بازیکنان‌شان به خودشان می‌آیند و می‌توانند باخت را با پیروزی عوض کنند.

*معلوم نیست چند سال دیگر باید در حسرت قهرمانی در آسیا بمانیم

پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار هفته بیستم پرسپولیس با هوادار تصریح کرد: امیدواریم که پرسپولیس این روند رو به رشد خودش را در دیدار با حریف سرسختی همچون هوادار حفظ کند و با کسب ۳ امتیاز در صدر جدول بماند. هوادار هم تیم جوان، با انگیزه و خوبی است که در ضدحملات و ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک هستند.

فنونی‌زاده درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: ۱۱ ماه تا جام ملت‌های آسیا باقی مانده است و اگر قرار باشد در این رقابت‌های مهم و با اهمیت فوتبال آسیا برابر تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا نتایج خوبی بگیریم باید از همین حالا به فکر باشیم. از سال ۱۹۷۶ که قهرمان آسیا شدیم تا به الان نتوانستیم به قهرمانی برسیم. بر همین اساس با تدابیر مسئولان فوتبال ایران معلوم نیست که چند سال دیگر قرار است در حسرت قهرمانی در فوتبال آسیا منتظر بمانیم. فدراسیون فوتبال هیچ برنامه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد و رئیس فدراسیون همیشه عنوان می‌کند که وقت برای معرفی سرمربی زیاد است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج