۱۲۸۶۸۷۹
۹۷۴
۹۷۴
پ

رکورد منفی ساپینتو، آپدیت شد!

اتفاقات بازی مس کرمان – استقلال باز هم موجب محرومیت سرمربی آبی‌ها شد.

فوتبالی: پس از اتفاقات به وجود آمده در بازی مس کرمان – استقلال یاسر همرنگ داور این مسابقه به ریکاردو ساپینتو کارت قرمز نشان داد که این تصمیم حواشی زیادی به همراه داشت تا جایی که همان زمان پی‌ بینی می‌شد با توجه به سوابق درگیری و رفتارهای این مربی پرتغالی کمیته انضباطی او را با جریمه سنگین تری مواجه کند.

ساعتی بعد از دیدار دیروز پیکان و استقلال و در شرایطی که ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفته بود نقشی در جنجال آخر بازی نداشته باشد، کمیته انضباطی حکم خود را درباره اتفاقات دیدار استقلال مقابل مس کرمان صادر کرد که ساپینتو با محرومیت دو جلسه‌ای(یک جلسه تعلیقی) و جریمه نقدی سنگین روبه‌رو شد تا در نبرد آینده تیمش از روی سکوها نظاره‌گر کار شاگردانش باشد.

ساپینتو در حالی مجدد از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شده که پیش از این در ۵ بازی از ۲۰ بازی تیمش به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نداشت تا یک رکورد خاص را در تاریخ مسابقات لیگ برتر خلق کند.

این مربی برابر فولاد در تهران، ذوب آهن در اصفهان، آلومینیوم در تهران، تراکتور در تبریز و نفت مسجد سلیمان در تهران را به دلیل محرومیت از دست داده و روی نیمکت استقلال ننشسته و حالا در بازی بعدی استقلال – دیدار با ملوان در جام حذفی – هم نمی‌تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند.

ساپینتو در شرایطی به خاطر اتفاقات بازی با مس کرمان محروم شده که در نشست خبری بعد از بازی روز گذشته با پیکان هم الفاظی عجیب و باورنکردنی را به کار برد و به همین خاطر کمیته انضباطی از او خواسته ظرف ۴۸ ساعت توضیحات خود را کتبا ارسال کند و شاید این موضوع با توجه به حساسیت به وجود آمده او را با محرومیت دیگری مواجه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج