۱۲۸۶۹۱۲
۱ نظر
۱۰۷۵
۱ نظر
۱۰۷۵
پ

درخشان: پرسپولیس از حاشیه‌های بیرون زمین دست بکشد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تمرکز کادر فنی و بازیکنان این تیم نباید مسائل و حاشیه‌های بیرون زمین باشد، گفت: با وجود شکست بازهم چیزی برای قهرمانی از دست نرفته است.

خبرگزاری مهر: حمید درخشان با اشاره به شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس مثل همیشه نبود. این تیم در زدن ضربات نهایی خود ایرادهای زیادی داشت که به طور مشخص از عدم اعتماد به نفس مهاجمانش بود.

وی افزود: بحران روحی و روانی در یک تیم باعث می‌شود ضربات آخر مثمر ثمر نشده و تیمی همچون پرسپولیس دچار هیجان کاذب شده و نتیجه را واگذار کند. اشتباهات فردی در چنین بازی‌هایی تعیین کننده است که متأسفانه این بار به ضرر پرسپولیس شد.

درخشان با اشاره به اعتراض دوباره باشگ

۱اه پرسپولیس به موضوعات داوری تأکید کرد: به طور قطع حق با آنهاست اما نباید فراموش کنیم ذات فوتبال با این اشتباهات گره خورده است.

درخشان: پرسپولیس از حاشیه‌های بیرون زمین دست بکشد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حقیقت فوتبال در همین کنش‌هاست. پرسپولیس آن را بپذیرد و اجازه ندهد حاشیه بر متن غلبه کند. تیمی که می‌خواهد در مسیر قهرمانی قدم بردارد باید از حاشیه‌های بیرون از زمین فوتبال دست بکشد. من اعتراض به داوری را حق کادر فنی می‌دانم اما تأثیر آن روی روحیه بازیکنان نباید زیاد باشد.

وی با تأکید بر اینکه پرسپولیس به راحتی می‌تواند بحران به وجود آمده را پشت سر بگذارد، ادامه داد: وضعیت جدول به گونه‌ای نیست که پرسپولیس چیزی را در مسیر قهرمانی از دست داده باشد. امتیازات مدعیان قهرمانی نزدیک به هم است و پرسپولیس می‌تواند در بازی‌های رودررو با سپاهان و استقلال نتیجه لازم را بگیرد و به صدر برگردد.

درخشان: پرسپولیس از حاشیه‌های بیرون زمین دست بکشد

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: نگرانی هواداران پرسپولیس طبیعی است اما لزومی ندارد با یک باخت حاشیه ساخت. فراز و نشیب در تیم‌های مدعی قهرمانی همیشه وجود دارد. پرسپولیس شرایط روحی پایین‌تری نسبت به سپاهان و استقلال دارد اما قطعاً داشته‌هایش بیشتر از این تیم‌هاست و بهتر نتیجه خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تنها کسی که تیم رو به حاشیه برد اقای گل محمدی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج