اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۶۹۳۲
۸۱۱
۸۱۱
پ

رضاوند: به اینکه برمی‌گردیم، ایمان داشتیم

هافبک استقلال در خصوص بازگشت این تیم به کورس قهرمانی و شرایط استقلال با خبرنگار فوتبالی به گفت و گو پرداخت.

فوتبالی: آرش رضاوند در خصوص شرایط این تیم و جبران کردن فاصله ۸ امتیازی با صدر گفت:" خدا را شکر بعد از چند بازی که نتیجه نگرفتیم، همه با هم همدل شدیم تا فاصله ۸ امتیازی با صدر را جبران کنیم و در هر دیدار هم به فکر برد هستیم. با برگشتن مصدومان تیم شرایط‌ ما خیلی بهتر شده است. البته هنوز هم مصدوم داریم اما در یک مقطع مصدومان زیادی داشتیم. با این حال به اینکه برمی‌گردیم، ایمان داشتیم. ده بازی دیگر داریم که باید از آنها امتیاز کامل را بگیریم تا قهرمان شویم."

وی درباره محرومیت سرمربی استقلال به علت حواشی دیدار این تیم و مس کرمان گفت:" به نظر من خیلی روی آقای ساپینتو زوم هستند و حتی اگر سر بازیکنان خودش هم داد بزند، داور به او کارت می‌دهد. قطعا نیمکت همه تیمهای دیگر هم اعتراض و دعوا می‌کنند و حتی داور را لمس می‌کنند ولی به نظرم این اتفاقات فقط برای آقای ساپینتو رخ می‌دهد."

رضاوند درباره استفاده ساپینتو از کلمات و اصلاحات خاص هم گفت:" آقای ساپینتو همیشه یک سری اصطلاحات را در سر تمرین هم استفاده می‌کند اما موضوعی که مهم است، این است که آقای ساپینتو اصلا کاری به نیمکت رقیب ندارد. من در این دو بازی اخیر دیدم آقای ساپینتو واقعا هیچ واکنشی نشان نداد اما باز هم به او کارت می‌دهند. از این اتفاقات خیلی خیلی بدتر در فوتبال ما رخ داده اما فکر می‌کنم چون ایشان خارجی هستند و با زبان ما آشنایی ندارند، او را اینقدر قضاوت و اذیت می‌کنند. خواهشی که دارم این است که به همه عادلانه نگاه کنند. تیم های دیگر هزار مدل کار دیگر انجام می‌دهند اما فقط نیمکت استقلال است که با محرومیت های سنگین روبرو می‌شود."

بازیکن استقلال در بازی پیکان باز هم پاس گل داد. نظر او را درباره این اتفاق بخوانید:" خدا را شکر، شرایط امسال برای من بهتر بوده است و هواداران از اول فصل لطف داشتند و به ما انرژی دادند. بعضی مواقع موقعیت ها تبدیل به گل می‌شود و ما بیشتر دیده می‌شویم اما واقعیت این است که من هر بازی تلاش می کنم حتی اگر گل هم نزدم، بهترین عملکردم را داشته باشم تا استقلال برنده باشد."

رضاوند در پایان صحبتهایش به فوتبالی گفت:" قطعا اینکه هواداران پشت ما بودند و به ما انرژی دادند در هفته‌های اخیر خیلی تاثیرگذار بوده است. امیدوارم این همدلی تا آخر فصل بین بازیکنان و هواداران پابرجا بماند و به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ما باشند. دوست داریم شاهد حضور هر چه بیشتر هواداران در ورزشگاه باشیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج