۱۲۸۷۰۲۳
۲۰۳۴
۲۰۳۴
پ

هوادارانی که با باران آواز خواندند و رقصیدند

چندان بیراه نیست که ادعا کنیم هواداران سپاهان این روزها خودشان را یکی از خوشبخت‌ترین هواداران فوتبال دنیا می‌دانند.

ورزش سه: چندان بیراه نیست که ادعا کنیم هواداران سپاهان این روزها خودشان را یکی از خوشبخت‌ترین هواداران فوتبال دنیا می‌دانند.

هوادارانی که با باران آواز خواندند و رقصیدند

سپاهان فصل را خوب شروع کرد ولی خیلی زود به مشکل خورد و از ۴ مسابقه تنها ۳ امتیاز گرفت تا مورایس خیلی زود با چالش‌های زندگی و کار در یک فرهنگ فوتبالی جدید آشنا شود.

این مربی شناخته شده و باتجربه فوتبال دنیا که از زمان حضور در فوتبال ایران به جای نق زدن و گیر دادن به عملکرد داوران، بیشتر به کیفیت زمین‌های فوتبال ایران و تکنولوژی پخش تلویزیونی ایراد گرفته و معتقد است این دو عامل اجازه دیده شدن بازیکنان ایرانی را در سطح جهانی گرفته است، در فاصله دو فیفادی دو هفته‌ای شهریورماه و همین‌طور مسابقات جام جهانی نقاط ضعف تیم خود را تا حد امکان پوشش داد و نقاط قوت خود را بهبود بخشید تا با وجود باخت در کرج مقابل پیکان حالا در پایان هفته بیستم تیمش صدرنشین مسابقات لیگ برتر باشد و از نگاه کارشناسان بیشترین بخت قهرمانی را به خودش اختصاص بدهد.

حالا سپاهان موفق به کسب هفت پیروزی پیاپی شده تا نگاه هواداران فوتبال در ایران را بیشتر از گذشته به خود معطوف کرده باشد و در این بین عملکرد فنی مورایس، رفتار منحصر به فرد این مربی و نگاه خاصش سبب شده سپاهانی‌ها این روزها با افتخار درباره این مربی و تیم‌شان حرف بزنند.

روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه باران شدیدی در اصفهان می‎‌بارید، موضوعی که مورایس هم در نشست خبری به آن اشاره کرد. با این حال این محدودیت مانع حضور هواداران اصفهانی برای حمایت از تیم‌ محبوب‌شان نشد، تا علاوه بر تماشای یکی از جذاب‌ترین مسابقات فصل، هدیه ارزشمندی هم از بازیکنان تیم‌شان با پیروزی در دربی بگیرند و در ورزشگاه نقش جهان و زیر بارش قطرات باران برقصند و آواز شادی و قهرمانی سر بدهند.

هوادارانی که با باران آواز خواندند و رقصیدند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج