۱۲۸۷۳۶۶
۳۳۱۷
۳۳۱۷
پ

تصمیم غیرمنتظره مسی برای فصل آینده

روزنامه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که لیونل مسی و پاری‌سن‌ژرمن بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند.

ورزش سه: روزنامه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که لیونل مسی و پاری‌سن‌ژرمن بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند.

پس از سه شکست متوالی، از جمله دیدار شب گذشته برابر بایرن، هواداران پاری‌سن‌ژرمن روزهای بسیار بدی را تجربه می‌کنند که این ایام تلخ، با یک خبر شوکه‌کننده دیگر وضعیت آنها را بدتر کرده است: لیونل مسی در حال حاضر علاقه‌ای به تمدید قراردادش ندارد.

روزنامه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که علاقه لیونل مسی به ماندن در پاری‌سن‌ژرمن و تمدید قراردادش با غول فرانسوی، هر روز نسبت به گذشته، کمتر می‌شود.

این روزنامه نوشت که روز چهارشنبه دیداری بین پدر لیونل مسی به عنوان مدیربرنامه‌های او و مدیران پاریسی انجام شد. در حال حاضر، کاپیتان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، همچنان پیشنهاد تمدید قرارداد PSG را نپذیرفته است.

اکیپ در این گزارش نوشته است که داستان بین لیونل مسی و پاری‌سن‌ژرمن همیشه با خطوط نقطه‌چین نوشته می‌شود. پس از امید به امضای قریب‌الوقوع تمدید قرارداد، باشگاه پایتخت‌نشین همچنان در مورد نتیجه این پرونده اطمینان ندارد.

بزرگترین روزنامه ورزشی فرانسه می‌نویسد در جلسه‌ای که امروز و تنها یک روز پس از شکست پاریس برابر بایرن برگزار شد، خورخه، پدر مسی، پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفت تا بدین ترتیب، برنده هفت دوره توپ طلای فوتبال جهان، بیشتر از قبل به درهای خروج نزدیک شود.

۱۸۰۲۲۹۷

به گفته منبع ذکرشده، قرار بود دیدار پدر مسی و مدیران پاری‌سن‌ژرمن بیش از یک ماه پیش برگزار شود که این اتفاق رخ نداده بود. لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی PSG، پیشنهاد تمدید قرارداد را به مدت یک سال دیگر ارائه کرد، اما این پیشنهاد از سوی لئو رد شده است.

اکیپ همچنین نوشت برنامه‌ریزی برای برگزاری یک جلسه دیگر طی روزهای آینده و در جایی غیر از پاریس انجام خواهد شد. به گفته نزدیکان پدر قهرمان جهان، درهایی که در طول جام جهانی برای تمدید قرارداد کاملا باز به نظر می‌رسید، به آرامی بسته می‌شود.

البته بحث رد شدن پیشنهاد تمدید قرارداد تنها خبر مهم اکیپ نیست، بلکه این روزنامه مدعی شده که لیونل مسی برای رفتن به اینتر میامی وسوسه شده است.

فرانسوی‌ها می‌نویسند مسی در حال بررسی گزینه‌های دیگری نیز هست و به همین دلیل حداقل فعلا با پیشنهاد تمدید قرارداد پاریس آن هم با ترکیب فعلی، موافقت نمی‌کند.

گزینه‌ای که اکنون توسط مسی برای فصل بعد مورد توجه قرار گرفته، اینتر میامی است. یک تیم در MLS به رهبری دیوید بکهام. اکیپ نوشته است که آرژانتینی و خانواده‌اش دوست دارند در ایالات متحده مستقر شوند و او دوران جدیدی را در حرفه ورزشی خود تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج