۱۲۸۷۳۹۶
۲۷۰۷
۲۷۰۷
پ

برد بی دردسر کهکشانی‌ها در شب تاریخ‌سازی بنزما

رئال مادرید با یک پیروزی آسان و پرگل برابر الچه قعرنشین، دوباره اختلاف خود با بارسلونا را به عدد هشت رساند.

ورزش سه: رئال مادرید با یک پیروزی آسان و پرگل برابر الچه قعرنشین، دوباره اختلاف خود با بارسلونا را به عدد هشت رساند.

 در دیداری از هفته بیست و یکم لالیگا، رئال مادرید توانست در استادیوم سانتیاگو برنابئو، با نمایشی درخشان و به ثمر رساندن چهار گل، از سد الچه قعرنشین عبور کرده و فاصله اش با بارسلونا را دوباره به هشت امتیاز برساند.

رئال مادرید می توانست خیلی زود به گل برسد. حرکت خوب رودریگو از سمت راست و پاس او به بنزما، با ضربه رباح ماجری این بازیکن همراه شد  ولی توپ توسط مدافعین الچه برگشت داد. توپی که دفع شده بود، پشت محوطه جریمه به میلیتائو رسید که شوت دیدنی این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار محل تماس تیرهای افقی و عمودی به بیرون رفت.

حملات پیاپی لوس بلانکوس دقایقی بعد نتیجه داد. پاس والورده در سمت راست به کارواخال رسید. او نیز توپ را به آسنسیو داد که این بازیکن پس از چند متر پیش روی و عبور از میان دو بازیکن الچه، با یک ضربه نرم و بغل پا، به شکلی دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا رئال مادرید با یک گل از حریفش پیش بیفتد.

برد بی دردسر کهکشانی‌ها در شب تاریخ‌سازی بنزما

کریم بنزما در دقیقه 16 یک فرصت خوب را از دست داد. ارسال رودریگو با ضربه سر او همراه شد که توپ از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. برنده توپ طلای سال گذشته، توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 

یک ارسال از سمت راست با ضربه سر بنزما همراه شد که توپ به دست انزو روکو برخورد کرد و داور یک خطای پنالتی به سود مادریدی ها اعلام کرد که بنزما توپ را برخلاف جهت حرکت سنگربان الچه وارد دروازه کرد.

رئال مادرید در دقایق پایانی نیمه نخست به گل سوم نیز رسید. حرکت دیدنی رودریگو و ورود او به محوطه جریمه، با اشتباه دیه‌گو گونزالس همراه شد و او ستاره برزیلی لوس بلانکوس را نقش بر زمین کرد که داور یک پنالتی دیگر به سود رئال اعلام کرد. بنزما پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت سنگربان الچه وارد دروازه کرد تا رئال مادرید نیمه نخست را با پیروزی سه بر صفر به رختکن برود.

 کریم بنزما  با این گل ضمن عبور از رائول گونزالز به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید با 229 گل در لالیگا تبدیل شد.

برد بی دردسر کهکشانی‌ها در شب تاریخ‌سازی بنزما

در نیمه دوم، رودریگو ظرف یک دقیقه، 2 موقعیت خوب را به دست آورد. هر 2 شوت او را ادگار بادیا سنگربان الچه مهار کرد. در شرایطی که رئالی ها در نیمه دوم تلاش می کردند بازی را مدیریت کنند، اتفاق خاصی به روی دروازه ها رخ نداد تا اینکه مودریچ تازه وارد پس از دریافت پاس عرضی کاماوینگا، با یک شوت دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و توانست دروازه الچه را برای بار چهارم باز کند.

برد بی دردسر کهکشانی‌ها در شب تاریخ‌سازی بنزما

در نهایت این بازی با پیروزی چهار بر صفر رئال مادرید به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی اختلاف خود با بارسلونا را مجددا به هشت امتیاز برسانند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج