۱۲۸۷۴۴۹
۱۸۳۲
۱۸۳۲
پ

بنزما، دومین گلزن برتر تاریخ رئال شد

سرمربی رئال مادرید از نمایش شاگردانش در دیدار برابر الچه راضی است و تاکید کرد که تیمش پیروزی مهمی را به دست آورد.

ایسنا: به نقل از الموندو، رئال مادرید در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا با ۴ گل الچه را در هم کوبید تا هم جایگاه خود را در رده دوم جدول رده بندی محکم‌تر کند و هم اختلاف را با بارسلونای صدرنشین به ۸ امتیاز کاهش دهد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد بازی گفت: به این پیروزی نیاز داشتیم. بازی بسیار خوبی برای ما بود و در بسیاری از دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتیم. خیلی زود به گل رسیدیم و این کار ما را بسیار راحت کرد.

او ادامه داد: از فرصت های خود به خوبی استفاده کردیم. در لحظه ای مهم از فصل یک پیروزی مهم را کسب کردیم.به نظرم آلابا در پست مدفع چپ بهتر از کاماوینگا کار می کند و به همین خاطر از این بازیکن در این پست استفاده کردم. کاماوینگا در خط میانی کارایی بیشتری دارد.

سرمربی رئال مادرید در ستایش بنزما گفت: بنزما تنها یک مهاجم گلزن نیست بلکه او یک بازیکن کامل است. امروز زوج او و رودریگو در منطقه جریمه بسیار خوب بودند. آنها در مالکیت توپ کمک زیادی به تیم کردند. بنزما عملکرد درخشانی در رئال مادرید داشته است و امیدوارم که درخشش او ادامه داشته باشد. رئال مادرید به این بنزما نیاز دارد.

بنزما با گلزنی در این بازی رکورد گلزنی رائول گونزالس را پشت سر گذاشت و به دومین گلزن تاریخ رئال مادرید در رقابت های لالیگا تبدیل شد.

بنزما با دبل در دیدار برابر الچه تعداد گل های خود را با پیراهن رئال مادرید در لالیگا به عدد ۲۳۰ رساند تا رکورد گلزنی رائول را که ۲۲۸ گل بود پشت سر بگذارد.

بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا کریستیانو رونالدو است که توانسته ۳۱۱ گل به ثمر برساند. به نظر می رسد که این رکورد رونالدو برای سال ها و یا شاید دهه ها در رئال دست نخورده باقی بماند. فعلا تنها بنزما یارای نزدیک شدن به این رکورد را دارد که آن هم باتوجه به سن و سال او بسیار بعید است که بتواند آن را پشت سر بگذارد.

کریم بنزما بهترین روزهای دوران خود با پیراهن رئال را تجربه می کند و فصل قبل هم توانست توپ طلا را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج