۱۲۸۷۴۹۶
۱۲ نظر
۶۷۸۵
۱۲ نظر
۶۷۸۵
پ

کمیته انضباطی، ساپینتو را نقره‌داغ کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درمورد پرونده سرمربی استقلال و آنالیزور پرسپولیس اعلام کرد.

سایت فدراسیون فوتبال: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درمورد پرونده سرمربی استقلال و آنالیزور پرسپولیس اعلام کرد. کمیته انضباطی آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

* در خصوص تخلف  ریکاردو ساپینتو سرمربی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی از طریق بکار بردن الفاظ توهین‌آمیز و تحقیر آمیز نسبت به جامعه فوتبال در مصاحبه بعد از بازی با تیم پیکان در تاریخ ۲۴/ ۱۱/ ۱۴۰۱ با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله مفاد مطالب ابرازی و تشبیهات به کار رفته از سوی او در مصاحبه خود که قانوناً مصداق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، دفاعیات بلاوجه باشگاه استقلال تهران و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلف انتسابی به مشارالیه محرز و مسلم تشخیص و با عنایت به سوابق متعدد انضباطی نامبرده در فصل جاری و مستند به مواد ۷۱، ۹۱،۱۰۷، ۱۱۳ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷، ریکاردو ساپیننتو با احتساب یک جلسه محرومیت تعلیقی موضوع دادنامه شماره ۳۱۵۳ این کمیته جمعاً به ۴ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی ( اعم از لیگ برتر و جام حذفی) با این توضیح که چنانچه نامبرده از طریق مجاری رسمی رسانه‌ای اقدام به عذرخواهی بابت مطالب خود کند، اجرای دو جلسه آن تا پایان فصل جاری به حالت تعلیق درخواهد آمد، محکوم شد.

کمیته انضباطی، ساپینتو را نقره‌داغ کرد

وی به  پرداخت جریمه نقدی معادل ریالی ۱۰ درصد از اصل مبلغ قرارداد تنظیمی در فصل ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ با باشگاه استقلال تهران ثبت شده در سازمان لیگ محکوم می شود . ضمنا باشگاه در قبال پرداخت جریمه نقدی تعیینی ای دارای مسئولیت تضامنی می باشد. رای صادره از حیث محرومیت صادره قابل اجرا و در تمامی موارد قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می باشد.

* محمد عسگری، آنالیزور تیم پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب و توهین به مقامات رسمی از طریق مصاحبه پس از بازی با تیم هوادار و محتویات پرونده از جمله مفاد مصاحبه نامبرده، تخلف انتسابی وی محرز و مسلم تشخیص داده شد و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 قانون مقررات به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل جاری مسابقات و همچنین پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

این رای در بخش محرومیت ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی و در بخش جریمه نقدی قطعی و قابل اجرا است.

* علی فیروزی، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به دلیل نشر اکاذیب و توهین به مقامات رسمی از طریق مصاحبه پس از بازی با پرسپولیس و محتویات پرونده از جمله مفاد مصاحبه نامبرده،تخلف انتسابی وی محرز و مسلم تشخیص داده شد و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 قانون مقررات به دو جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و همچنین پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

این رای در بخش محرومیت ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی و در بخش جریمه نقدی قطعی و قابل اجرا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهلول

      حالا اگر یحیی بود و داور رو میزد از اقا یحیی عذر خواهی هم میکردن

    • آفتابه و لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

      اینا فقط دنبال کاسبی هستن نه حل مشکلات، چرا همیشه برای ساپینتو سنگین ترین مجازات رو در نظر میگیرن در صورتی که کاملا واضح و روشنه که نیمکت نشینان تیمهای مقابل باعث تحریک ساپینتو میشن، این احکام اوج بی انصافی و یک جانبه گرایی هست و به نظر من دارن همون برنامه ای رو که برای استراماچونی بعد از نتایج خوبش پیاده کردن الان به شکلی دیگه برای ساپینتو اجرا میکنن که فراریش بدن، وقتی بعضی از ارکان باشگاه صحبت از دستهای پشت پرده میکنن بی دلیل نیست.

    • محمد

      خدا وکیل خجالت بکشین دیگ بسه گل بگیرین در این رشوه خونه رو

    • کاوه کلهر

      فک کنم فدراسیون فوتبال بغیر از محروم کردن ساپیمتو کار دیگه نداره

    • ناشناس

      کادرفنی هرچی دلشون بخواد به ساپینتو بگن اشکال نداره ولی ساپینتو باید به اعصاب خودش مسلط باشه.خوب راست گفتا جنگله دیگه که هرکی زورش به هرکی میرسه میتازونه.

    • ناشناس

      خندم میگیره وقتی میگن توهین به مقامات رسمی

    • ناشناس

      با عذرخواهی دو جلسه کم میشه خخخخ حکومتی کثیف حالا اگه سرمربی پرسپولیس بود شش جلسه محرومیت قطعی بود کثیف ترین تیم دنیا استفراغ حکومتی

    • اقبال

      ظلم که شاخ و دم نداره. در کرمان مأمور به مربی یک باشگاه بزرگ لگد میزنه. اما مربی محروم میشه همیشه همینه. خوش استقبال و بد بدرقه

    • ناشناس

      بدبختها

    • صبا

      فکرکنم فراری دادن مربی استقلال باتوجه به نتایج خوب گرفته شده شدیدا کلید خورده،قصدشون فقط فراری دادن ساپینتو است

    • محمدرضا

      به دلیل توهین های ساپینتو (محرومیت بسیارپایینی) به ایشان داده اند

    • لاجوردی پوشان

      هر کاری بکنید استقلال امسال هم قهرمان میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج