adexo3
۱۲۸۷۸۷۶
۲۲۹۴
۲۲۹۴
پ

پست نوستالژیک امباپه از یک زمان خاص

کیلیان امباپه تصویری از خود و برادر کوچکترش ایتان در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد که هر دو چهره هایی بسیار متفاوت داشتند.

ورزش سه: کیلیان امباپه تصویری از خود و برادر کوچکترش ایتان در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد که هر دو چهره هایی بسیار متفاوت داشتند.

این دو برادر در حال حاضر در پاری‌سن‌ژرمن هم‌تیمی یکدیگر محسوب می شوند. تصویر منتشر شده اخیر توسط کیلیان نشان می دهد که او و بردارش ایتان طی هشت سال اخیر چه پیشرفت قابل توجهی داشته اند؛ کیلیان پادشاه پاریس و تیم ملی فرانسه است و ایتان با ارتقا از تیم های پایه، عضو تیم بزرگسالان محسوب می شود.

امباپه بزرگتر در عکسی که منتشر کرده ۱۶ سال بیشتر نداشت. او در همان سال اولین بازی رسمی خود برای تیم بزرگسالان پاری‌سن‌ژرمن را مقابل موناکو انجام داد و توجهات را به سمت خود جلب کرد.

او سپس خیلی زود به تیم ملی فرانسه راه یافت و در نقش ستاره با این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ قهرمان شد. کیلیان در آن دوره جایزه ستاره جام را دریافت کرد و نقش مهمی در قهرمانی خروس ها داشت. برادر کوچکتر یعنی اتان حالا درست در نقطه ای قرار گرفته که کیلیان در حال تبدیل شدن به ستاره کنونی بود. او البته هنوز در هیچ بازی رسمی‌ای برای تیم بزرگسالان به میدان نرفته است.

برادر کوچکتر خانواده امباپه فقط یک بار در دیداری دوستانه، پیراهن تیم بزرگسالان پی‌اس‌جی را مقابل پاریس ‌اف‌سی به تن کرده است. در شرایطی که کیلیان به خاطر مصدومیت اخیر، مقابل بایرن یک نیمه بازی نکرد و در بازی برگشت نیز شاید شرایط خوبی نداشته باشد، به نظر می رسد بردارش اتان کم کم باید خود را برای پذیرفتن مسئولیت هایی بزرگ آماده کند؛ البته اگر می خواهد راه موفق برادر بزرگترش را ادامه دهد.

پست نوستالژیک امباپه از یک زمان خاص

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج