اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۷۹۲۵
۴۹۰۴
۴۹۰۴
پ

بهترین گلزنان رئال مادرید پس از رفتن رونالدو

کریستیانو رونالدو در تابستان ۲۰۱۸ اقدام به ترک رئال مادرید کرد و راهی یوونتوس شد چرا که ستاره پرتغالی در رئال مادرید با فلورنتینو پرز بر سر افزایش دستمزدش به توافق نرسید و از رفتاری که پرز با او داشت ناراضی بود و به این ترتیب راه خود را از رئال مادرید جدا کرد.

فوتبالی:  کریستیانو رونالدو در تابستان ۲۰۱۸ اقدام به ترک رئال مادرید کرد و راهی یوونتوس شد چرا که ستاره پرتغالی در رئال مادرید با فلورنتینو پرز بر سر افزایش دستمزدش به توافق نرسید و از رفتاری که پرز با او داشت ناراضی بود و به این ترتیب راه خود را از رئال مادرید جدا کرد.

پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، بسیاری از هواداران رئال مادرید این نگرانی را داشتند که اکنون جای کریستیانو رونالدو را کدام بازیکن پر خواهد کرد چرا که ستاره پرتغالی بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید به شمار می رود و به نظر می رسید که پر کردن جای خالی او در خط حمله رئال مادرید کاری بسیار سخت و دشوار باشد. اما پس از رفتن رونالدو از رئال مادرید بازیکنان دیگری وظیفه گلزنی را بر عهده گرفتند.

اگر نگاهی به بهترین گلزنان رئال مادرید پس از جدایی رونالدو بیندازیم، می بینیم که کریم بنزما پس از رفتن کریستیانو رونالدو از رئال، موفق شده است ۱۴۷ گل به ثمر برساند و به این ترتیب آقای گل رئال مادرید باشد. وینیسیوس جونیور ۵۲ گل به ثمر رسانده است و او هم عملکرد خوبی داشته است. آسنسیو با ۳۳ گل در رده سوم قرار می گیرد. راموس و رودریگو ۲۸ گل زده اند و رودریگو همچنان می تواند تعداد گل هایش را افزایش دهد. لوکا مودریچ هم ۲۴ گل زده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج