اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۹۰۹۵
۲۵۵۹
۲۵۵۹
پ

افتضاح بهترین گلرهای جهان در آنفلید

دو تن از آماده ترین گلرهای حال حاضر دنیا، مرتکب اشتباهاتی مرگبار در نیمه اول بازی لیورپول – رئال شدند.

ورزش سه: دو تن از آماده ترین گلرهای حال حاضر دنیا، مرتکب اشتباهاتی مرگبار در نیمه اول بازی لیورپول – رئال شدند.

افتضاح بهترین گلرهای جهان در آنفلید

 نیمه اول دیدار تیم های لیورپول و رئال مادرید به جذاب ترین شکل ممکن و با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در این دیدار، اشتباهات دروازه‌بانان سرشناس دو تیم بسیار تاثیر گذار بود. تیبو کورتووا بعد از دریافت یک گل زودهنگام و زیبا از داروین نونیز، یک گل بسیار بد از محمد صلاح خورد و در ادامه نیمه، همین داستان برای آلیسون بکر نیز تکرار شد تا یاد لوریس کاریوس در آنفیلد زنده شود؛ البته از سوی دو تن از آماده ترین و بهترین گلرهای حال حاضر دنیا!

تنها ۴ دقیقه از بازی گذشته بود که روی پاس صلاح و ضربه زیبای داروین نونیز، لیورپول به گل اول رسید. فشار میزبان بعد از این گل ادامه داشت و به گل دوم منجر شد. تیبو کورتووا در دقیقه ۱۴ بازی یک پاس رو به عقب را در حالی که هیچ بازیکنی از حریف مزاحمش نبود با سینه کنترل کرد اما لحظاتی بعد به خاطر اشتباه در زمان بندی و البته تیزهوشی، دروازه اش را باز شده دید.

افتضاح بهترین گلرهای جهان در آنفلید

دروازه بان رئال در صحنه گل دوم حریف، نتوانست توپ را به خوبی روی پای خود جفت و جور کند و پیش از اینکه آن را دور کند، روی زمین افتاد و همین چند لحظه تعلل کافی بود تا محمد صلاح از راه رسیده و با یک نوک پای ساده، به بدترین شکل ممکن او را تنبیه کند. این گل تا حدودی شبیه گل اولی بود که رئال در فینال چمپیونزلیگ 2018 با اشتباه کاریوس به لیورپول شد.

افتضاح بهترین گلرهای جهان در آنفلید

افتضاح بهترین گلرهای جهان در آنفلید

در ادامه بازی رئالی ها برای جبران دست به کار شده و با گل زیبای وینی جونیور اختلاف را به حداقل رساندند. ستاره برزیلی رئال که در دقیقه 21 قفل دروازه میزبان را شکسته بود، 15 دقیقه بعد روی اشتباه مرگبار هموطن خود دبل کرد.

افتضاح بهترین گلرهای جهان در آنفلید

این بار نوبت بکر بود که در دروازه دیگر زمین اشتباهی تعیین کننده مرتکب شود. بار دیگر همه چیز با یک پاس رو به عقب شروع شد. بکر برای دور کردن پاس رو به عقب هم تیمی خود، قصد داشت بدون ریسک، یک شوت سرضرب بزند اما ضربه او با برخورد به وینی جونیور وارد دروازه شد تا در میان بهت حاضرین در ورزشگاه و در حالی که یورگن کلوپ از خشم و بهت دست می زد، گل تساوی میهمان به ثبت برسد.

افتضاح بهترین گلرهای جهان در آنفلید

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج