۱۲۸۹۱۹۷
۲۷۳۶
۲۷۳۶
پ

تعیین‌ کننده‌ترین بازیکن جهان از نگاه آنچلوتی

سرمربی تیم رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل لیورپول، ضمن تمجید از مهاجم برزیلی خود، گفته کار صعود کهکشانی‌ها به دور بعد هنوز قطعی نیست.

خبرگزاری فارس: تیم رئال مادرید در اولین شب از دومین هفته مرحله یک‌هشتم‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ موفق شد در آنفیلد دست به کار بزرگی بزند و لیورپول را با نتیجه پرگل پنج بر دو شکست دهد.

رئالی‌ها ابتدا با گل‌های نونیز و صلاح از حریف عقب افتادند اما در نیمه اول بازی را به تساوی کشاندند و در نیمه دوم کار را تمام کردند.

«کارلو آنچلوتی» که تاکنون چهار بار قاتح  لیگ قهرمان اروپا شده، از عملکرد شاگردانش در این دیدار تقدیر کرد و ضمن توصیف ژیروزی در آنفیلد به «برد تاریخی»، به بازیکنانش هشدار داد هنوز کار صعود به دور بعدی مسابقات قطعی نشده است.

سرمربی ایتالیایی مادریدی‌ها در پایان این بازی گفت: اگر شما در نظر بگیرید که کجا بازی کردید، چطور بازی را آغاز کردید و دو گل عقب افتادید، این پیروزی تاریخی بود. ما هرکز عقب‌نشینی نکردیم و آرامش خود را حفظ کردیم. ما نترسیدیم و سرنوشت یک بازی بسیار سخت را به سود خود عوض کردیم. این‌گونه بردن آسان نیست.

کارلتو با تمجید از «وینیسیوس جونیور» مهاجم خود که در این بازی دو گل اول تیمش را به ثمر رساند، گفت: ما در جلو زمین، بسیار تأثیرگذار بودیم و وینیسیوس جونیور عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت. او تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان امروز جهان فوتبال است. هیچ بازیکنی مثل او عملکرد ادامه‌داری نداشته است. او هیچ‌وقت متوقف نمی‌شود و امیدوارم به همین روند ادامه دهد.

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی همچنین به بازیکنانش هشدار داد صعود آن‌ها به دور قطعی مسجل نشده است. او گفت: این تنها اولین بخش از دیدار حذفی بود. این به سود ما تمام شد اما نیاز داریم تا این تصور را داشته باشیم که در بازی برگشت به دردسر بیفتیم. باید سخت کار کنیم. لیورپول تیم بزرگی است که در نیمه اول ما را به سختی انداخت و باید بگویم متأسفانه این دور تمام نشده است. به هیچ وجه.

بازی برگشت رئال-لیورپول روز پانزدهم مارس (۲۴ اسفند) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج