adexo3
۱۲۸۹۵۲۸
۷۴۴
۷۴۴
پ

غیبت ساپینتو در بازی با ملوان حس نشد

پیشکسوت استقلال گفت: غیبت ساپینتو در این مسابقه به چشم نیامد، او از روی سکوها شور و هیجان را به تیم تزریق کرد و بازیکنان با تمام توان خود در زمین حاضر شدند تا او و هواداران را خوشحال کنند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت استقلال گفت: غیبت ساپینتو در این مسابقه به چشم نیامد، او از روی سکوها شور و هیجان را به تیم تزریق کرد و بازیکنان با تمام توان خود در زمین حاضر شدند تا او و هواداران را خوشحال کنند.

حسین فرزامی با اشاره به پیروزی استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: استقلال خوب بازی نکرد اما در روزی که نمایش چندان خوبی را به اجرا نگذاشت توانست به برتری رسیده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

وی افزود: البته نباید از این نکته غافل شد که ملوان در این بازی با تمام نفرات خود دفاع کرد، آنها بسته بازی کردند و در محوطه جریمه خود تجمع کرده بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه دوم سوار بازی شد و در ادامه اخراج بازیکن ملوان کمک کرد تا آنها به دو گل رسیده و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

فرزامی درباره محرومیت ریکاردو ساپینتو گفت: به هر حال کمیته انضباطی تصمیم گرفت تا او را محروم کند اما ای کاش مربیان دیگر که زودتر از او مصاحبه‌های حاشیه‌ای انجام دادند محروم می‌شدند.

وی تاکید کرد: غیبت ساپینتو در این مسابقه به چشم نیامد، او از روی سکوها شور و هیجان را به تیم تزریق کرد و بازیکنان با تمام توان خود در زمین حاضر شدند تا او و هواداران را خوشحال کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر مشکلات مالی استقلال برطرف شود و این باشگاه بتواند از لحاظ مالی به ثبات برسد خیلی از چالش‌ها برطرف می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با برتری ۲ بر صفر آبی‌پوشان تهرانی و صعود این تیم به مرحله بعد به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج