۱۲۸۹۷۷۵
۳۸۸۹
۳۸۸۹
پ

ژاوی: حسرت می‌خوریم و ناراحت هستیم

سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تیمش شایسته شکست مقابل یونایتد نبود.

ورزش سه: سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تیمش شایسته شکست مقابل یونایتد نبود.

ژاوی: حسرت می‌خوریم و ناراحت هستیم

 بارسلونا در شرایطی که بخت اول قهرمانی لالیگا به شمار می رود، با شکست مقابل یونایتد، از رسیدن به جمع ۱۶ تیم نهایی لیگ اروپا بازماند تا نتایج ضعیفش در اروپا با هدایت سرمربی جوان خود ادامه داشته باشد؛ این تیم طی ۱۶ بازی اروپایی با هدایت ژاوی، تنها ۴ برد کسب کرده است. سرمربی بارسا در پایان بازی با منچستریونایتد که با شکست ۲-۱ تیمش همراه بود، نتیجه به دست آمد را مایه شرمساری دانست.

ژاوی در ابتدای صحبت های خود با اشاره به قدرت بدنی بالای تیم حریف که نقش مهمی در نتیجه نهایی داشت گفت: "آنها از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی داشتند و گل اولی که زدند، ما را کاملا دچار مشکل کرد. سرنوشت بازی را جزئیات مشخص کردند و خیلی حیف شد چون تیم ما چهره خوبی از خود نشان داد و شاید ما شایسته نتیجه بهتری بودیم."

او در ادامه صحبت های خود افزود: "آنها برنده نبردهای تن به تن نیمه دوم بودند و قدرت بندی بالاتری از خود نشان دادند. البته ما در نیمه اول، این شرایط را تحت کنترل خود داشتیم. وقتی که بازی مساوی بود، موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم. واقعا حسرت می خوریم و ناراحت هستیم."

سرمربی بارسا روز گذشته در شرایطی که گاوی، پدری و دمبله را در اختیار نداشت، پیش بینی کرده بود که ممکن است تیمش مغلوب یونایتد شود و از بد ماجرا این پیش بینی، درست از آب درآمد. ژاوی با تاکید دوباره به اینکه بارسا می توانست نتیجه بهتری رقم بزند گفت: "ما شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما جزئیات کوچکی را کنترل نکردیم که به شکست‌مان انجامید و حالا دیگر در مسابقات حضور نداریم."

کسب تنها ۴ برد در ۱۶ بازی اروپایی و حذف در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا نشان می دهد که تیمش ژاوی با وجود نمایش خوب در اسپانیا، هنوز توان رقابت در سطح اول فوتبال اروپا را بازنیافته است. ژاوی در این خصوص تاکید کرد: "به نظرم عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم. سال آینده دوباره از نو تلاش خواهیم کرد و اکنون روی جام حذفی و لیگ تمرکز کرده ایم."

او با اشاره دوباره به اهمیت موفقیت در دو رقابت داخلی (حذفی و لیگ) باقیمانده افزود: "باید خودمان را حسابی مورد نقد قرار داده و نقاط ضعف را مشخص کنیم. البته همان طور که گفتم باید روی بازی های آینده تمرکز کنیم. یکشنبه یک بازی داریم و سپس در نیمه نهایی جام حذفی به میدان می رویم تمرکز فعلی‌مان باید روی این موارد باشد."

سرمربی بارسلونا در پایان صحبت های خود یادآور شد: "من با کاسمیرو و واران صحبت کردم و احترام زیادی برای تیم منچستریونایتد قائل هستم. این پیروزی را نیز بار دیگر به آنها تبریک می گویم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج