جاباما
۱۲۹۰۰۷۲
۱۸۴۹
۱۸۴۹
پ

کنایه‌های جدید شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش

شکیرا در ترانه جدید خود که به تازگی منتشر شده دوباره علیه جرارد پیکه صحبت کرده است.

خبرآنلاین: ماه ژانویه بود که شکیرا با انتشار ترانه Sessions #۵۳ با Bizarrap همه را غافل‌گیر کرد. این خواننده مطرح در آهنگ خود جرارد پیکه، همسر سابقش و کلارا چیا مارتی را هدف قرار داد و کنایه‌های زیادی به این دو نفر زد. اتفاقی که باعث شد آهنگش به شدت معروف شود و بازدید فراوانی در فضای مجازی داشته باشد. خواننده کلمبیایی دیروز همراه با «کارول جی» آهنگ جدیدی به نام TQGمنتشر کرد و در آن دوباره چند کنایه تند به اسطوره باشگاه بارسلونا زده است. جرارد پیکه تا امروز واکنش خاصی به انتقادات شکیرا و رفتارهای اخیر او نشان نداده ولی ممکن است در آینده سکوت خود را در این باره بشکند. سایت مارکا در گزارشی به ۷ کنایه شکیرا به پیکه پرداخته است:

۱- آنچه داشتیم، فراموش کردم

در ابتدا کارول جی کسی است که شروع به حمله به همسر سابقش «آنوئل AA» می‌کند. کسی که در مارس 2022 از او جدا شد. وقتی نوبت شکیرا می رسد، او هم شروعی قوی دارد.

شکیرا می‌خواند: «دیدن تو با یک فرد جدید به من صدمه زد اما من در حال حاضر تنها هستم، آنچه زندگی کردیم فراموش شده است و این چیزی است که تو را آزرده خاطر می‌کند و زندگی من حتی بهتر شده است. شما دیگر اینجا جایی ندارید. آنچه نامزد جدید تو به من پرتاب کرد، حتی من را عصبانی هم نمی‌کند، من می‌خندم.»

۲- تو می‌خواهی برگردی

به محض ظاهر شدن شکیرا، حملات او به پیکه یادآور حملاتی است که در آهنگ‌های قبلی انجام داده بود. پیکه و چیا دوباره هدف او هستند و این را پنهان نمی‌کند.

او اضافه می‌کند: «حالا می‌خواهی برگردی، می‌توانی بگویی، آنجا منتظر من باش، انگار که من یک احمق هستم.»

۳- اشتباهاتی که تکرار نمی‌کنم

سپس، اشاره ای دیگر به آنچه قبلاً در قسمت قبل بیان شده است، وجود دارد که نشان می‌دهد پیکه می خواسته به زندگی با شکیرا بازگردد. با این حال، خواننده کلمبیایی تاکید می‌کند که او آن اشتباه را تکرار نخواهد کرد.

کنایه‌های جدید شکیرا به پیکه در آهنگ جدیدش

۴. «سخت‌تر»

بسیاری از قسمت‌های شعر در واقع یادآور برخی از بخش‌های آهنگ قبلی او هستند. او ادعا می کند: «شما رفتید و من سه برابر قوی‌تر شدم؛ بهتر، سخت‌تر، سطح بالاتر.»

۵- لایک

او این قسمت را همراه با کارول جی می‌خواند و یکی از جالب‌ترین عبارات زمانی است که شکیرا حدس می‌زند که پیکه سعی کرده نوعی نزدیکی و بازگشت را نشان دهد. او می‌خواند: «و می‌خواهی برگردی، وقتی عکس من را لایک کردی حدس زدم.»

۶- یادآوری آهنگ «مونوتونیا»

شکیرا در قسمت دیگر به موفقیت سال گذشته آهنگ «مونوتونیا» اشاره می‌کند.

این خواننده کلمبیایی می‌خواند: «در جای دیگری دنبال غذا می‌گردم و می‌گویم این یکنواختی بوده و تو حالا می‌خواهی دوباره برگردی. وقتی عکس‌های من را لایک کردی اینطور فکر کردم.»

۷. من برای مردان رقابت نمی‌کنم

شکیرا فراموش نکرده که در آهنگ جدیدش به شریک جدید پیکه اشاره کند و خطاب به مدافع میانی سابق بارسلونا می‌گوید: «به عشق جدیدت بگو که من برای مردان رقابت نمی‌کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج