۱۲۹۰۳۲۹
۵۱۳۴
۵۱۳۴
پ

توضیحات برادر علی دایی درباره خروج وی از ایران

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مراسم انتخاب برترین‌های سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان بامداد فردا راهی پاریس می‌شود.

ایرنا: کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مراسم انتخاب برترین‌های سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان بامداد فردا راهی پاریس می‌شود.

دوشنبه شب به وقت ایران پاریس میزبان مراسم جایزه the best فیفا است و قرار است از برترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ تقدیر شود، مراسمی که پس از دو سال برگزاری به صورت مجازی به دلیل کرونا، امسال مهمانان می‌توانند به صورت حضوری در آن شرکت کنند تا قلب فوتبال دنیا دوشنبه شب در پایتخت پاریس بتپد.

توضیحات برادر علی دایی درباره خروج وی از ایران

مراسم امسال با توجه به برگزاری جام‌جهانی قطر هیجان بالاتری نسبت به سال‌های قبل دارد تا یک شب داغ در انتظار هواداران فوتبال باشد.

در این مراسم علاوه بر انتخاب برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲، جایزه بهترینِ فیفا در بخش‌های مختلفی از جمله برترین سرمربی سال (بانوان و آقایان)، برترین بازیکن سال (بانوان و آقایان)، برترین دروازه‌بان سال (بانوان و آقایان)، جایزه پوشکاش (بدون تفکیک جنسیت)، بهترین هوادار سال، جایزه بازی جوانمردانه و همچنین تیم‌های منتخب سال در رده بانوان و آقایان نیز اهدا خواهد شد.

مراسم انتخاب برترین‌های فیفا یک مهمان ایرانی هم دارد و علی دایی پیشکسوت فوتبال کشورمان هم توسط فیفا به این مراسم دعوت شده است، بهمن‌ماه بود که دعوت‌نامه فیفا برای دایی ارسال شد تا او گزینه‌های خود برای برترین بازیکن، بهترین مربی، بهترین دروازه‌بان، زیباترین گل، بهترین تیم و جایزه بازی جوانمردانه را در هر دو بخش زنان و مردان طی یکسال گذشته انتخاب و ارسال کند و روز دوشنبه هشتم اسفندماه در تالار برگزاری این مراسم در کنار سایر ستاره‌های فوتبال جهان حضور پیدا کند.

با وجود گمانه‌زنی‌هایی که درباره عدم حضور دایی در این مراسم به گوش می‌رسید، او برای حضور در این مراسم مشکلی ندارد و قرار است بامداد یک‌شنبه و تا ساعاتی دیگر عازم پاریس شود.

محمد دایی برادر علی دایی ضمن تائید این خبر گفت: علی بامداد فردا برای شرکت در مراسم انتخاب برترین‌های سال فیفا راهی پاریس می‌شود و مشکلی برای او وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج