۱۲۹۰۳۶۷
۲۱۲۷
۲۱۲۷
پ

پپ فرمول قهرمانی این فصل را ارائه کرد

سرمربی سیتی پس از غلبه بر بورنموث تاکید کرد که هنوز فرصت زیادی برای عبور از آرسنال و کسب عنوان قهرمانی وجود دارد.

ورزش سه: سرمربی سیتی پس از غلبه بر بورنموث تاکید کرد که هنوز فرصت زیادی برای عبور از آرسنال و کسب عنوان قهرمانی وجود دارد.

پپ فرمول قهرمانی این فصل را ارائه کرد

منچسترسیتی ساعتی پس از پیروزی آرسنال مقابل لسترسیتی، موفق شد با نتیجه چهار بر یک میزبان خود، بورنموث را در هم بکوبد. این اولین برد شاگردان پپ گواردیولا بعد از دو تساوی اخیر بود که این مربی را بار دیگر نسبت به فتح لیگ برتر امیدوار کرد.

سرمربی سیتی بعد از پیروزی پرگل تیمش در خانه بورنموث گفت: "با وجود سفرهای زیاد اخیر و فشردگی بازی‌ها، عملکرد تهاجمی فوق‌العاده‌ای در این دیدار داشتیم. خط حمله ما از تحرک بسیار خوبی برخوردار بود و توانستیم در نهایت با یک نتیجه خوب از زمین خارج شویم."

پپ با تاکید به این که فاصله دو امتیازی با آرسنال در این فرصت زیاد باقی‌مانده قابل‌جبران است گفت: "هنوز بازی‌های زیادی در پیش است و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد."

او افزود: "من می‌دانم که آنها (آرسنال) چقدر تیم خوبی هستند اما اتفاقات زیادی قرار است در ادامه فصل رخ دهد. همه چیز به خودمان بستگی دارد. در طول بازی‌هایی که در پیش داریم هر تیمی که کمتر امتیاز از دست بدهد، قهرمان خواهد شد. "

پپ فرمول قهرمانی این فصل را ارائه کرد

سرمربی سیتی با تمجید از ریکو لوئیس گفت: "او از زمانی که اینجا حضور یافت و اولین بازی خود را انجام داد، خیلی زود اعتماد ما را جلب کرد. ریکو کیفیت و هوش بالایی دارد. او بازیکن بزرگی است و ما خوشحالیم که چنین بازیکنی باکیفیتی از آکادمی خودمان داریم. او ریکو در فضاهای کوچک، عالی کار می‌کند و به خوبی پاس می‌دهد. این چیزی است که ما به آن نیاز داریم."

گواردیولا در ادامه صحبت‌های خود به تمجید از ارلینگ هالند پرداخت که با گلزنی در این دیدار، رکورد بیشتر گل زده در یک فصل که متعلق به سرخیو آگوئرو بود را شکست: "با وجود انتقادات اخیر تاثیر او در تیم غیرقابل انکار است. او گل‌های زیادی زده و همه ما او را دوست داریم. هالند یک تهدید جدی برای حریفان به شمار می‌رود و ما از این اتفاق کاملا راضی هستیم."

او همچنین درباره بازگشت فیل فودن صحبت کرد که در جریان بازی یک گل زد و یک پاس گل داد: "فودن خوب بود. او بازیکن مهمی است. ما به فیل نیاز داریم. او گل زد و پاس گل داد و تاثیر زیادی در برد ما داشت. فیل آرام آرام در حال رسیدن به آمادگی کامل است و بهتر هم خواهد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج