adexo3
۱۲۹۰۳۷۸
۲۰۲۹
۲۰۲۹
پ

سکوت رئال در مورد پرونده جنجالی شکست

یک عضور از باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در مورد پرونده رشوه دهی بارسلونا به نگریرا اظهار نظر کرد.

ورزش سه: یک عضور از باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در مورد پرونده رشوه دهی بارسلونا به نگریرا اظهار نظر کرد.

پرونده رشوه ۱.۷ میلیون یورویی باشگاه بارسلونا به خوزه ماریا  نگریرا، نایب رئیس کمیته داوران فوتبال اسپانیا به جنجالی بزرگ در فوتبال اسپانیا تبدیل شده و بسیاری از باشگاهها، خواستار مجازات آبی اناری ها هستند. باشگاه رئال مادرید که در طول یک هفته اخیر اظهارنظری در این خصوص نکرده بود، امشب برای اولین بار موضع خود را در مورد آن اعلام کرد.

سکوت رئال در مورد پرونده جنجالی شکست

امیلیو بوتراگنیو، مدیر رئال مادرید، به عنوان اولین عضو این باشگاه به صورت رسمی در خصوص پرونده نگریرا صحبت کرده و اطمینان داد که رئال مادرید منتظر پایان تحقیقات است. او افزود: "ما به قانون احترام می گذاریم و منتظر پایان تحقیقات هستیم. نتیجه گیری نهایی دادستانی پس از پایان تحقیقات مشخص می کند که چه اتفاقی رخ داده است."

بوتراگنیو که برای تماشای دربی بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه حضور یافته بود با ابراز تاسف از تساوی شاگردان کارلو آنچلوتی گفت: "ما به دنبال پیروزی بودیم و می توانستیم آن را کسب کنیم. همه تلاش خود را برای این هدف به کار بردیم اما در برابر حریفی بازی کردیم که به خوبی دفاع می کرد. به هر حال رئال می توانست این بازی برنده شود اما فقط یک امتیاز کسب کرد. با این وجود ناامید نیستیم و باید به راه خودمان ادامه دهیم."

اسطوره رئال با تحسین آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله رئال که تک گل تیمش در دربی را زد تاکید کرد: "این یک شب کاملا ویژه برای آلوارو بود که توانست در چنین بازی مهمی گلزنی کند. ما به این بازیکن جوان امید زیادی داریم و منتظر درخشش های بیشتر او هستیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج