۱۲۹۰۵۷۸
۲۰۹۰
۲۰۹۰
پ

از خود گذشتگی جهانبخش در بهترین فرصت

ستاره ایرانی فاینورد برای دومین بازی پیاپی روی گل تیمش نقش داشت.

ورزش سه: ستاره ایرانی فاینورد برای دومین بازی پیاپی روی گل تیمش نقش داشت.

از خود گذشتگی جهانبخش در بهترین فرصت

 

علیرضا جهانبخش یک هفته پس از نمایش درخشان در جدال حساس بالانشینان لیگ هلند مقابل آلکمار و  گلزنی برابر تیم سابق خود در جریان پیروزی دو بر یک فاینورد که جایگاه‌شان را در صدر جدول تثبیت کرد، ظهر امروز برابر فورتونا سیتارد نیز بازهم در برد تیمش نقش داشت.

تیم فوتبال فاینورد در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی و وینگر راست داشت، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه فورتونا سیتارد، به مصاف این تیم رده یازدهمی رفت و یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند را برگزار کرد.

فاینورد در دقیقه ۱۰ روی یک توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین و دفع اشتباه ناوارو، بازیکن حریف و گل به خودی او، پیش افتاد و در دقیقه ۱۶ هم با یک حمله سریع و پاس به عقب دیلروسون و شوت تماشایی ماتس ویفر به گل دوم در خانه فورتونا سیتارد دست یافت که گل بعدی آنها با پایه‌گذاری جهانبخش به ثمر رسید.
علیرضا جهانبخش که پس از گلزنی مقابل آلکمار جایگاهش در ترکیب فاینورد را تثبیت کرده بود، در دقیقه ۴۳ بهترین استفاده را از اشتباه عجیب مدافع فورتونا سیتارد داشت و پاس به عقب او را تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و در حالی که می‌توانست خودش گلزنی کند، تصمیم گرفت با یک پاس در عرض گل‌سازی داشته باشد.

از خود گذشتگی جهانبخش در بهترین فرصت

ملی‌پوش ایرانی فاینورد که پیش از این در ۱۷ مسابقه چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، پس از توپ‌ربایی در موقعیت تک به تک، یک پاس در عرض داد تا سانتیاگو خیمنز دروازه خالی فورتونا سیتارد را باز کند.

سیتارد در دقیقه ۴۸ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و در دقیقه ۶۰ علیرضا جهانبخش جای خود را به ایگور پیکسائو داد که سه دقیقه پس از این تغییر، همین بازیکن تعویضی توانست گل چهارم فاینورد را به ثمر رساند.

دروازه فاینورد در دقیقه ۸۴ برای دومین بار باز شد، اما در نهایت یاران جهانبخش توانستند به پیروزی پُر گل ۴ بر ۲ در دیدار خارج از خانه مقابل فورتونا سیتارد دست پیدا کنند تا ۵۲ امتیازی شوند و ضمن تثبیت جایگاه‌شان در صدر جدول لیگ اردیویسه هلند، اختلاف‌شان با آلکمار رده دومی را به ۵ امتیاز افزایش دهند.

از خود گذشتگی جهانبخش در بهترین فرصت

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج