جاباما
۱۲۹۰۵۸۵
۲۵۰۵
۲۵۰۵
پ

بمب خبری آگوئرو چیست؟

سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی و هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید لئو به شکل جدی به بازی کردن در تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولد بویز فکر می‌کند. بمب خبری آگوئرو: مسی جداً به نیوولز اولدبویز فکر می‌کند

ورزش سه: سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی و هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید لئو به شکل جدی به بازی کردن در تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولد بویز فکر می‌کند.

بمب خبری آگوئرو چیست؟

 سرخیو آگوئرو امروز ادعایی مطرح کرد که مسلما واکنش‌های زیادی به دنبال خواهد داشت. اهمیت صحبتهای او به این دلیل است که آینده لیونل مسی همچنان در هاله‌‌ای از ابهام قرار دارد و دنیای فوتبال را در تعلیق نگه داشته است.

هنوز هیچکس نمی‌داند که این ابرستاره ۳۵ساله که حالا قهرمان جهان است قصد دارد در سالهای آینده فوتبالش چه کند. آیا او به بازی کردن در پی‌اس‌جی ادامه خواهد داد؟ آیا به بارسا برخواهد گشت؟ آیا فوتبالش را در لیگ MLS آمریکا به پایان می‌رساند یا مثل سی‌آرسون به عربستان خواهد رفت؟

تنها چیزی که با اطمینان می‌دانیم این است که قرارداد مسی در پاریس ماه ژوئن آینده به پایان می‌رسد و او تا این لحظه با پی‌اس‌جی تمدید نکرده است. سرخیو آگوئرو در صحبتهای امروز خود که در مصاحبه با سایت برزیلی UOL مطرح شد ادعایی را مطرح کرد که جنجالی بود.

بمب خبری آگوئرو چیست؟

آگوئرو که یکی از دوستهای صمیمی لئو مسی است گفت که ابرستاره آرژانتینی به صورت جدی به بازی کردن با پیراهن تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولدبویز فکر می‌کند. آگوئرو از توضیح بیشتر خودداری کرد و مشخص نشد که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد؟ آیا مسی بلافاصله بعد از پاریس راهی آرژانتین شده و پیراهن نیوولز را به تن می‌کند یا این اتفاقی است که او برای آینده برنامه‌ریزی کرده است.

بمب خبری آگوئرو چیست؟

البته در شهر روزاریو، شهر زادگاه مسی و شهر باشگاه نیوولز اولد بویز، هواداران مدتها است که از بازگشت مسی و دی‌ماریا به این تیم صحبت می‌کنند و می‌گویند مسی بدون شک به تیم اولش برخواهد گشت و دی‌ماریا را هم با خود خواهد آورد.

این در حالی است که اخیرا صحبتهای ژاوی درباره اینکه درهای بارسلونا همیشه به روی مسی باز خواهد بود باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت او به این باشگاه کاتالان پررنگ‌تر شود. فیل نویل هم با اعلام اینکه باشگاه اینترمیامی به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن مسی است نشان داد فوتبال آمریکا هم از حضور این ستاره بزرگ آرژانتینی ناامید نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج