جاباما
۱۲۹۰۶۱۴
۷۰۱
۷۰۱
پ

حسینی: قلعه‌نویی گزینه خوبی برای تیم ملی است

سرمربی پیکان می‌گوید بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ در حق امیر قلعه‌نویی نامردی شده است.

ورزش سه: سرمربی پیکان می‌گوید بعد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ در حق امیر قلعه‌نویی نامردی شده است.

سیدمجتبی حسینی در آستانه دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان درباره شرایط تیم خود گفت: از نظر روحی و فنی شرایط مناسبی داریم. بازیکنان بعد از برد مقابل نود ریکاوری مناسبی داشتند و تمرینات منظمی را هم انجام دادند. از شرایط تیم راضی هستم و امیدوارم که در سیرجان نمایش خوبی داشته باشیم.

حسینی: قلعه‌نویی گزینه خوبی برای تیم ملی است

او درباره وضعیت بازیکنان مصدوم که در هفته های گذشته غایب بودند، بیان کرد: این مسئله واقعا اذیتمان کرد. بازیکنان متعددی را با بدشانسی به خاطر مصدومیت از دست دادیم. با این حال جای خوشحالی است که دو-سه تن از مصدومان ما به مرز بهبودی رسیده‌اند. امیدوارم در بازی‌های بعدی با تیم کامل‌تری به میدان برویم.

سرمربی پیکان درباره وضعیت گل‌گهر سیرجان گفت: تیم گل‌گهر از کادرفنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و عملکرد این تیم به خوبی قدرتمند بودنش را نشان می‌دهد. مهم‌ترین فاکتور مثبت گل‌گهر از نظر من حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم است. ایشان پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر محسوب می‌شوند و وجود ایشان برای نماینده سیرجان یک نعمت است.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: اعتقاد شخصی‌ام بر این است اگرچه ایشان از هدایت تیم ملی در برهه کنونی کناره‌گیری کرده، اما به نظرم گزینه ایده‌آلی برای نیمکت ایران محسوب می‌شوند و این را در گذشته هم نشان داده‌اند. او بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ با آن شرایطی که فدراسیون فوتبال داشت و بحث تعلیق وسط بود، تیم ملی را به بهترین شکل جمع کرد و به جام ملت‌های آسیا برد. در نهایت هم بدون شکست از هدایت تیم ملی کنار گذاشته و در حق او نامردی شد.

سرمربی پیکان افزود: بدون تردید در بازی روز دوشنبه کار بسیار سختی داریم، اما با همه احترامی که برای ارکان گل‌گهر قائل هستیم، برای کسب نتیجه مطلوب به سیرجان سفر کرده‌ایم. بچه‌ها آمادگی خوبی دارند و امیدوارم با تمام تمرکز مقابل گل‌گهر به میدان بروند تا بتوانیم ضمن ارائه یک نمایش مطلوب، با دست پر از زمین خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج