۱۲۹۱۰۹۲
۱۷۵۶
۱۷۵۶
پ

ترکیب احتمالی استقلال برای رسیدن به پرسپولیس

استقلال با ترکیبی مشابه با بازی های قبل، به مصاف نساجی می رود تا سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

ورزش سه: با پیروزی پر گل پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان، حالا استقلال با نهایت توان برای کسب سه امتیاز دیدار حساس خارج از خانه برابر نساجی به میدان می رود. شاگردان ریکاردو ساپینتو چاره ای جز غلبه بر میزبان خود ندارند که البته کار سختی را در پیش خواهند داشت.

سرمربی پرتغالی باید یک جلسه دیگر از محرومیت های سریالی خود را سپری کند و در دیدار برابر نساجی نیز حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد. او برای این دیدار نفرات مورد نظرش را در اختیار دارد و با تمام توان می تواند ترکیب تیمش را در این بازی انتخاب کند.

* سیدحسین در پی سومین کلین شیت متوالی

پس از بازگشت سیدحسین از بند مصدومیت، خیال هواداران استقلال بابت حضور یک گلر مطمئن در دروازه آبی ها نیز راحت شده است. حسینی در 2 دیدار قبل برابر پیکان و ملوان دروازه اش را بسته نگه داشت و اکنون مأموریت سختی در قائمشهر دارد و باید برابر تیم سرسخت نساجی از قفس توری آبی ها محافظت کند.

* خط دفاعی تغییرناپذیر استقلال

آبی ها برای این دیدار مرادمند را همچنان در اختیار ندارند و ساپینتو انتخابی جز زوج عارف و سیلوا ندارد. دو مدافعی که در بازی های اخیر نیز عملکرد خوبی داشته اند و حالا باید برابر خط حمله نساجی ایستادگی کنند.

* بازگشت سمت راست به تنظیمات کارخانه

کادرفنی استقلال در دیدار قبل، تغییراتی را در سمت راست و چپ تیمش ایجاد کرد و جلالی و حردانی به میدان رفتند که ساپینتو در ابتدای نیمه دوم دوباره تیمش را به حالت قبل برگرداند و کوین یامگا در پست مدافع راست مشغول بازی شد. برای بازی امروز نیز بازیکن فرانسوی در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد و ابوالفضل جلالی نیز در سمت چپ بازی می کند.

* خط میانی تغییری نخواهد کرد

روزبه چشمی در بهترین روزهای دوران حرفه ای خود به سر می برد. بازیکنی که حسابی مورد اعتماد ساپینتو است. در کنار او، سعید مهری و آرش رضاوند نیز در خط میانی به میدان می روند تا خط هافبک استقلال به مانند بسیاری از بازی های قبل، بدون تغییر باشد.

* وینگرهای راست و چپ، همان همیشگی‌ها

مهدی قایدی که در چند دیدار متوالی درخشیده بود، در مسابقه قبل برابر ملوان نتوانست گلزنی کند. او در تلاش است تا در قائمشهر به روند گلزنی هایش بازگردد. محمد محبی نیز در بازی قبل توانست روی گل نخست اثرگذار باشد و او نیز شانس زیادی برای گلزنی برابر نساجی دارد.

* بازگشت گیتاریست به ترکیب اصلی

ارسلان مطهری در بازی قبل کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در ابتدای نیمه دوم به زمین آمد که حاصل آن، باز کردن دروازه ملوان بود. گیتاریست آبی ها امروز نیز از ابتدا به میدان می رود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج